akvarium

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Hvor mye jobb er det med et lite akvarium, med et par-tre fisker i?

Lillemann elsker å besøke dyrebutikken, og vi vurderer å skaffe oss noen fisker.

Daglig stell, eller klarer de seg et par dager alene?

Til mindre akvariumet er, til mer arbeid har jeg hørt. Jeg har hatt et på 60l og det var litt arbeid må jeg si. Skal jeg ha akvarium igjen, blir det nok et stort og muligens saltvannsakvarium.

mass jobb med lite akvarium,jo større det er,jo mindre jobb.Ikke gå i gullfiskfella,gullfisk skal ha minst 250l akvarium for å trives.Om du vil ha lite akvarium så er kampfisk fine å ha,de lever faktisk i sølepytter i naturen.Kun en hann i hvert akvarum,de er noen slosskjemper.Du bør ha minst tre hunner til en hann om du vil ha flere kampfisker.

ORIGINAL: *Fernet*

mass jobb med lite akvarium,jo større det er,jo mindre jobb.Ikke gå i gullfiskfella,gullfisk skal ha minst 250l akvarium for å trives.Om du vil ha lite akvarium så er kampfisk fine å ha,de lever faktisk i sølepytter i naturen.Kun en hann i hvert akvarum,de er noen slosskjemper.Du bør ha minst tre hunner til en hann om du vil ha flere kampfisker.

Ja, synes kampfisker er vakre!

ORIGINAL: *Fernet*

har et 70l,alt inkl. i vestfold om du er intressert.Inkl fisker.

For stort, og for langt unna[8D]

De sier du skal enten ha et lite (under 5-6 liter) eller et stort over 300 l for å unngå mye arbeid.
Vi har et lite (6 liter) og en kampfisk, nesten ingen arbeid [:)]

ORIGINAL: *tine*

De sier du skal enten ha et lite (under 5-6 liter) eller et stort over 300 l for å unngå mye arbeid.

Høres ut som det vi er ute etter[:)]

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: *tine*

Høres ut som det vi er ute etter[:)]

Det er noe slikt: (bildet kunne ikke lagres)
http://www.seapets.co.uk/products/aquarium-supplies/aquariums/aquael-aquariums/hexagon-aquarium-aquael-black.html
Betalte en 1000 lapp for alt

Back
Topp