Akvariehobby

miriamsmamma

Elsker forumet
Jeg hørte at I norge var Akvarium den nes største hobbyen. Har du akvarium?

har nettopp lagt ned akvarie hobbyen. de siste fiskene ble sendt i dag og akvariumet tømt. [:D] begynte med tropefugler i stede.

Har et lite på 30 liter. Skal snart oppgradere til 60 liter[:)] Når jeg får det nye, så skal jeg ha småfisk i det lille og litt større fisk i det større. Da får jeg nok å drive med for en liten stund hvertfall. [:)]

Nei men har lyst på[:)]

Har hatt,men lot det stå igjen når vi flyttet.men vi ønsker oss[:)]

Åhh! Det e kjempe kjekt å drive me akvariefisker! Har jobbet i dyrebutikk, og fikk helt litersyka hehe!
Har pr i dag bare 2 i gang. Begge på 180 liter. Men har satt opp flere akvarier i flere størrelser opp igjennom de siste årene. Skifter litt innhold i disse. Noen settes i gang, og noen settes bort...

Har hatt eller har :

Rødt akvarie på badet. 20 liter med bare rød fisk i. Hvit bunn. Hadde også en stor samling av eplesnegler i forskjellige farger. gule, hvite, rosa, blå og hvite....
Reke akvarie med forskjellige små reker - 15 liter og et på 60 liter
1 selskaps akvarie på 180 liter med litt av hvert i. Blandt aent en stor L-malle samling og åler
1 60 liters akvarie på gangen med regnbuefisker og hai maller
Flere boller med guppyer i.
To store vaser fra Ikea (Sånn "gulvstore") med to små slørhaler i. Når de ble store kom de i selskapsakvarie
1 180 liters akvarie med to skilpadder i

Målet er å få et stort hus så eg kan ha et på ca 1000 liter med rokke og diskuser i!! Helst pigeon blood... åh de er nydelige! =)

*Liter gal * hehe =) [:D]

nei,men kunne tenkt meg det,da jeg er allergisk mot katt og div andre pelsdyr![:D]

Hadde akvarie før. Har nå også, men de vi har nå er det ikke noe i[8D]

Nei, det har vi ikke, og kommer heller aldri til å få det heller.
Har hatt det tidligere, og synes det var altfor mye jobb i forhold ti glede. [;)]

har ikke, har aldri hatt og har ikke spesielt lyst på det heller. [:D]

Back
Topp