Akvarelltatovering

Pin-up

Forumet er livet
Jeg skal fikse på en gammel tatovering om ett par uker, og vurderer å få den gjort i akvarellstil. Synes de er så fine :)

Er det noen her som har akvarelltatovering? Kunne tenkt meg å høre hvordan fargene holder seg i forhold til ensfarget, svart blekk. Jeg har hørt at de skal sitte litt bedre enn vanlige fargeblekk, uten at jeg vet hvorfor. Tatoveringen det er snakk om er plassert nede på magen og dermed på et område der den blir utsatt for en del slitasje fra bukselinningen, så jeg vil være sikker på at den holder seg greit.

Ei venninne av meg tok for et par-tre år siden. Den var fin med en gang, men har bare falmet og "sklidd" ut mer og mer etter hvert som tiden har gått. Hun skal tatovere over den. Hun ble advart mot den type stil når hun leita etter noen som kunne ta den, nettopp av den grunn. Så jeg ville kanskje vurdert en anne stil.

Ei venninne av meg tok for et par-tre år siden. Den var fin med en gang, men har bare falmet og "sklidd" ut mer og mer etter hvert som tiden har gått. Hun skal tatovere over den. Hun ble advart mot den type stil når hun leita etter noen som kunne ta den, nettopp av den grunn. Så jeg ville kanskje vurdert en anne stil.

Oi, ja - tror jeg skal undersøke grundig før jeg går for det da! Tusen takk for svar.

Back
Topp