Akutt

Shionage

Flørter med forumet
Gikk å la meg, og når jeg skulle snu meg rundt, fikk jeg så utrolig vondt i magen å ryggen, etter det har jeg takvise magesmerter og begynner å fryse når smerten kommer, er ikke kvalm, men har så utrolig vondt, smertene kommer ca hvert minutt, virker som babyen har det ok iallefall i magen, han sparker og snur seg, nei får se litt på tv og håpe at dette gir seg så jeg kan sove før det er morgen igjen :)

Jeg håper magen din gir seg med å krangle slik at du får sove. God natt. :)

Gikk å la meg, og når jeg skulle snu meg rundt, fikk jeg så utrolig vondt i magen å ryggen, etter det har jeg takvise magesmerter og begynner å fryse når smerten kommer, er ikke kvalm, men har så utrolig vondt, smertene kommer ca hvert minutt, virker som babyen har det ok iallefall i magen, han sparker og snur seg, nei får se litt på tv og håpe at dette gir seg så jeg kan sove før det er morgen igjen :)

Korleis går det?

Håper alt er bra med deg og lille og at detta roa seg og du fikk sove godt! klem!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Neida natta ble sånn phø om phø, har takvise smerter enda, men ikke så ille som i natt, får se det an litt iallfall og roer det seg ikke så drar jeg på jobb og tar en urin stix og evt en crp for å se om det kan være noe "som går" :)

Neida natta ble sånn phø om phø, har takvise smerter enda, men ikke så ille som i natt, får se det an litt iallfall og roer det seg ikke så drar jeg på jobb og tar en urin stix og evt en crp for å se om det kan være noe "som går" :)
Hørtes ikke noe godt ut.
Det er ikke kynnere/masrier? Uvi?
Håper det går over. :-)

Tenker mest det kan være en UVI, er ikke hard eller spent i magen, men smerten gir seg egentlig ikke, men ikke så plagsomme nå som de 2 siste netter/dager, har arbeid i morgen så tar en stix da ;)

Back
Topp