Akutt!

Frøken firkløver

Forumet er livet
Jeg setter fingrene mot årene. Svak pulsering, ikke som en helst vil ha det, men der er i det minste noe...
Prøver å få kontakt, men det er lite å oppdrive av respons.

Jeg legger august2008 i stabilt sideleie i påvente av sure oppstøt. Hvilket ville være underholdende i slike stille og kjedelige stunder.

Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip! [8|]

*lyden av hjerterytmemåleren*

Går inn, legger bv på ryggen, starter hjertekompresjon en - to - tre - fire (pust pes, dette er tungt) - fem - sex, aner jeg livstegn???????? Munn til munn-metoden må nok til - BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS!!

JAAAA, JEG TROR JEG SER LIVSTEGN!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

hosthost.. Et nytt surt oppstøt.. Host host.. Øynene ruller.. Blunkblunk.. Men fare for tilbakefall... Kom igjen jenter her må det jobbes...
[;)]

*FORTSETTER HJERTEKOMPRESJONER*

ja jenter... Er det håp her????? Ambulansen kommer og de tar frem hjertestarter... Klarer vi å få frem puls?? ALLE UNNA*PIIIIIIP*

Bv ligger slapp og livløs på bakken! Ennå ett "CLEAR?!!" **STØØØØØT**

DER JAH!!! Vi har liv igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pakker bv inn i ambulansen og håper legene hjelper bv så mye at h*n unngår hjertestans flere ganger! [;)]

bv ligger ti. Observasjon til formen tilsier at det er forsvarlig med operasjon... Det er klart for hjerteopersjon der det skal plaseres en pacemaker[;)]
Legene er optimistiske for at bv skal kunne leve et lang liv.. Men først må kroppen gi klarsignal.. Hva mener dere damer, er kroppen påvei til å bli klar for operasjon eller er det noe vi har oversett???

BV's august2008 er überklar!!!

Kjør på! Sprett opp! ..eller hva nå enn operasjonslegen sier når startsignalet går..
Her står det ikke til liv om det ikke gjøres noe! [:o] [:o] [:o]

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÆÆÆÆÆH!!!!!!!

*LER* SPRETT OPP!! HAQHAHHAAHHAHAHAHA !!!! [:D][:D][:D]

der kom strartsignale til legen.. alle legene og sykepleierne gjør i stand orerasjonsrommet og legger frem alt utstyr..
de gjør klart BV og forklarer det som skal skje..
De forklarer at det haster ellers kan BV dø...
De jobber så svetten spruter

trommerulling.. HVA SKJER NÅ[:o]

[:D][;)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Jeg må bare bryte inn her, for jeg syns svetting er skikkelig ekkelt.
Det kan vi vel ikke ha noe av på operasjonsrommet?? [&:]

HAHAHA  meneh de vasker/tørker seg vel før de går for å operere??[&:][8|]

så får BV narkosen: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Back
Topp