Akutt ul i dag

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Var hos legen i dag for å høre etter hjertelyden, men legen fant ikke noe hjertelyd. Han sendte meg direkte til sykehuset på ul. På ul fikk vi se en vill liten bebis :Heartred

image.jpg

13+3 ifølge menstermin, på ul fikk han 13+2 så er rundt der

Okay. Kjempefint at du ble sendt til ul da, mange fastleger som kanskje ikke hadde gjort det! ❤

Å så bra, da ble du lettet tenker jeg! Vi kjenner vel til den følelsen flere av oss :D Gratulerer med fine mini!

Så godt å bli sendt rett inn å slippe alt uroen. Herlig at alt stod bra til!

Så bra, veldig god oppfølging, det liker vi :-)

Håper du ikke ble veldig redd, det gjør så vondt :-) Gøy at du fikk se babyen idag ♡

Så fin liten mini :-)

Så godt det endte bra :) <3

Er veldig lettet at alt var bra siden jeg ikke har den der gravidfølelsen, men etter å ha sett mini er den endelig på plass :) Legen min er heldivis av den typen som ikke gir seg før man har et svar om hva som er galt, så er veldig fornøyd med han

Så bra det gikk bra! :D
Legen min gjorde omtrent det samme. Han letet med doppleren altfor langt nede i forhold til hvor babyen nå ligger, så vi fikk ingen hjertelyd.
Heldigvis har han ultralydapparat så vi fikk sjekket, og så en vilter liten baby:)

Så bra at alt står bra til med babyen:). Godt det finnes slike leger som sender videre ved den minste tvil:D.

Back
Topp