Akutt svimmel??

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Spiste frokost og en halvtime senere ble jeg akutt svimmel. Er ofte svimmel pga ME diagnosen min men dette var mye værre og ikke slik jeg er vandt med. Ser utydelig, vondt i hodet, skjelven, kvalm. Klarer ikke gå uten å føle at jeg går rundt på en båt med masse bølger.. Prøvde spise litt til for å se om det hjelper, ligger i senga nå... Andre som har opplevd det? Er det noe ringe føden for? Vet at det er litt rødt flagg til svangerskapsforgiftning men har ingen hevelse i beina feks, og kjenner jevne spak fra baby.

Blodtrykksfall/lavt blodtrykk? Drikk masse vann:)
Om du er veldig bekymret, så ville jeg tatt en tlf for å få det sjekket;)

Jeg ble slik akkurat svimmel og det viste seg at jeg hadde veldig jernmangel.
Jeg lå på 4 og normalen er 15-200.
Svimmelheten er helt borte nå etter jeg begynte med tabletter :-)

Jeg ble slik akkurat svimmel og det viste seg at jeg hadde veldig jernmangel.
Jeg lå på 4 og normalen er 15-200.
Svimmelheten er helt borte nå etter jeg begynte med tabletter :-)

Går allerede på jerntabletter, startet for 5-6 uker siden pga lavt jern og er hos legen tar blodprøver hver 3 uke for å sjekke, men kan jo mulig ha en sammenheng men det skal være i orden nå .. Godt høre du ble bedre :)

Blodtrykksfall/lavt blodtrykk? Drikk masse vann:)
Om du er veldig bekymret, så ville jeg tatt en tlf for å få det sjekket;)

Drukket masse og spist, uten bedring.. Ligget 40 min nå og like fjern, drøyer litt til også skader det vel ikke ringe, men merker jeg kvier meg skikkelig :p

Samme her! Kom ut av dusjen å holdt på å svime av.. kom meg tilslutt bort til kjøleskapet for å få i meg et glass cola! Hjalp litt.. men sitter på sofaen å er redd for å reise meg opp :pale

hmm hva gjør man når verken føden eller sentralbordet til Ahus svarer :s?? Tlf til føden var stengt og har ringt sentralbordet i 8 min nå uten svar ...

hmm hva gjør man når verken føden eller sentralbordet til Ahus svarer :s?? Tlf til føden var stengt og har ringt sentralbordet i 8 min nå uten svar ...

Fortsatt ingen kontakt? Burde jo svare da

Jeg får også slike "anfall". Skjelver, svetter og blir skikkelig ugod. Blodtrykket faller ned på minus. Derfor må jeg alltid ha sjokomelk og bananer tilgjengelig.

Jeg får også slike "anfall". Skjelver, svetter og blir skikkelig ugod. Blodtrykket faller ned på minus. Derfor må jeg alltid ha sjokomelk og bananer tilgjengelig.

Ja hatt sånne selv, men da har det hjulpet spise også har det roet seg... 3 timer senere nå så er jeg fortsatt kjempe svimmel og klarer ikke stå :s er på observasjonen nå men er nok helt ufarlig :) men greit få sjekket mente de

Bra du fikk tak i noen da:)
Håper vi får en oppdatering etterhvert på hvordan det har gått?
Lykke til! Håper det ikke er noe alvorlig!

Hjemme igjen nå:) var ingenting spesielt de fant så da ville jeg heller reise hjem og ligge senga.. Kjenner godt med spark så da er det bare a mor som ikke er i form idag :p får bare slappe av og sove litt så håper jeg svimmelheten avtar :)

Hjemme igjen nå:) var ingenting spesielt de fant så da ville jeg heller reise hjem og ligge senga.. Kjenner godt med spark så da er det bare a mor som ikke er i form idag :p får bare slappe av og sove litt så håper jeg svimmelheten avtar :)

Greit å få sjekket allikevel da;) håper det gir seg snart da. God bedring♡

Ja hatt sånne selv, men da har det hjulpet spise også har det roet seg... 3 timer senere nå så er jeg fortsatt kjempe svimmel og klarer ikke stå :s er på observasjonen nå men er nok helt ufarlig :) men greit få sjekket mente de
Godt du fikk en sjekk! Her har det også alltid blitt bra igjen etter litt blodsukker føde og hvile. Håper formen er bedre nå :)

Back
Topp