Akutt sulten...?!

aninewe

Forumet er livet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
✨Juniverse 2026✨
Har de siste dagene ikke vært noe spesielt sulten, men så PLUTSELIG så blir jeg akutt sulten. Får ikke sult-følelse, men blir helt skjelven og svimmel og kan hive i meg massevis av mat.. Må liksom spise med en gang, viss ikke føler jeg at jeg skal besvime!! Er skjelven en liten stund etter jeg har spist. Føles igrunn som at blodsukkeret mitt faller veldig raskt.

Noen som har opplevd noe lignende??

Ja jeg får det der. Lavt blodsukker ja.
Kan du ha diabetes?

hender jeg får det. særlig nå i slutten av svangerskapet. hadde det slik under forrige svangerskap og

Enten gravid eller pms? Jeg er matvrak dagene før tr:p

Takk for svar alle sammen :-)
Tror ikke jeg har diabetes, da jeg ikke har noen risikofaktorer for det, og ikke noen andre symptom. Har også målt blodsukkeret mitt en del ganger i forbindelse med jobb, og ligger alltid normalt. Dette har dessuten bare vart noen dager. Men bør vell sjekke det om det skulle vedvare.

Er det et tegn på graviditet? Jeg går på p-piller, prøver ikke, men er bare her og sniker innimellom da jeg er litt babysyk :-)

Takk for svar alle sammen :-)
Tror ikke jeg har diabetes, da jeg ikke har noen risikofaktorer for det, og ikke noen andre symptom. Har også målt blodsukkeret mitt en del ganger i forbindelse med jobb, og ligger alltid normalt. Dette har dessuten bare vart noen dager. Men bør vell sjekke det om det skulle vedvare.

Er det et tegn på graviditet? Jeg går på p-piller, prøver ikke, men er bare her og sniker innimellom da jeg er litt babysyk :-)

Eneste symptomet jeg hadde når jeg var gravid :) Det skjedde opptil flere ganger, men så begynte jeg å spise til faste tider og da gav det seg :) Ville nok tatt en test for sikkerhets skyld ;)

Jeg har det slik ofte om morningen. Legen mener det kan være lavt blodsukker, men hver gang jeg tester der så er det helt fint :P

Eneste symptomet jeg hadde når jeg var gravid :) Det skjedde opptil flere ganger, men så begynte jeg å spise til faste tider og da gav det seg :) Ville nok tatt en test for sikkerhets skyld ;)
Får kjøpe en test i morgen da!

Jeg har hatt det slik lenge. Synes det er kjempe skummelt for testene jeg tok var helt fine. Er nå gravid og spiser så og si heletiden og det har bedret seg litt nå. Min konklusjon er lite næring vanligvis fører til lavt blodtrykk og man stå litt og skjelve selv etter å ha spist. Hos meg kan det gå flere timer uten mat.. Da jeg ble gravid hadde jeg det lignende til jeg nå passerte 4mnd og spiser regelmessig;)

Har de siste dagene ikke vært noe spesielt sulten, men så PLUTSELIG så blir jeg akutt sulten. Får ikke sult-følelse, men blir helt skjelven og svimmel og kan hive i meg massevis av mat.. Må liksom spise med en gang, viss ikke føler jeg at jeg skal besvime!! Er skjelven en liten stund etter jeg har spist. Føles igrunn som at blodsukkeret mitt faller veldig raskt.

Noen som har opplevd noe lignende??
Var sånn i begynnelsen av graviditeten :) Ble fysisk syk av og hoppe over eller utsette måltider. Måtte alltid ha "noe" ikke så mye nødvendigvis...men ble magen tom var løpet kjørt....da greide jeg knappt stå på beina. Litt frukt on the go, vannflaske og sånn er lurt og ha med.

Back
Topp