Akutt nesting syndrom

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Ler litt av meg selv om dagen... Har hørt mange gravide snakke om nesting eller redebygging... Trodde likevel aldri det skulle ramme så akutt :) siden formen har blitt betraktelig bedre har jeg surret rundt, vasket og ryddet i den minste krok. Og hele tiden tenker jeg på at jeg nå gjøre klart huset til den lille kommer... Alt må være på plass og i skjønneste orden... Flere som kjenner på den der eller er det jeg som er blitt litt smårar i hode? :)

Jeg er også litt sånn. Har ikke begynt å vaske enda, men jeg stresser litt med alt annet jeg vil ha i orden til babyen kommer. Å noen ganger blir jeg så frustrert at jeg begynner å grine.

Hehe, Ja det er best å være forberedt. Vi skal flytte snart så får ikke nestet så mye hjemme, men bruker mye tid på internett for å finne ut av alt vi trenger slik at det bare er å å kjøpe når vi har fått mer plass :)

Trodde det var mest mot slutten jeg:) Har ikke merket noe til det enda..

Ikkje enda her. Men med dei 2 første så vaska eg tak og vegger mangen ganger før dei var født:p kunne jo ikkje ha støv i huset når babyen kom.
Med Nr 1 la eg på sengetøy i vugga så tilig at eg måtte bytte to gangen før fødsel tilfelle det var for mye støv der :p det var snakk om ca 2 mnd før fødsel eg la på første gang :p hehe
Nr 3 har eg begynt og styre med enda. Men planlegger litt ny bil og dei største tingene. Men kun i hode det pågår enda :p

Har jo ikke begynt å handle noe enda, men alt må liksom være rent og rydda og klart til vi skal inn med seng, stellebord osv...

Haha, det syndromet har jeg heldigvis ikke kjent noe til. :p

Har jo alt vi trenger, så tenker at over påske får vi vel leite frem utstyr og klær og vaske opp klærne.

Men sånn type husvask og rydding hadde jeg ikke behov for før forige fødsel, og blir nok ikke å kjenne noe til det denne gangen heller kjenner jeg meg selv rett. :p

Har det litt sånn :) vi må dele opp soverommet til eldste, slik at mellomste ksn flytte inn dit når babyen kommer og skal ha sprinkelsengen, og jeg vil ha det gjort NÅ slik at det er klart ;)

Vi har bytta taket på huset i sommer og nå bytter vi taket på garasjen, pusset opp soveromsgangen med nytt gulv, lister og tapet. Nå holder vi på med barnerommet, har gulv og litt maling pluss lister igjen. Kjenner jeg er stressa og vil ha alt gjort ferdig helst i går haha! Skal også male badet før lille kommer! Kjøpt seng og stellebord og litt klær, kjenner jeg vil ha ting på plass før bekkenet blir veldig skrøplig! :p

Vi får egentlig ikke forberedt noen ting, siden vi bygger hus og skal ta over 15 april 2016! Blir en slitsom periode, siden jeg har termin 3 april :p er jo ikke nødvendig å klargjøre masse i huset vi bor nå, siden baby skal bo her i ca 2 uker :) blir litt stressa når jeg tenker på det egentlig.... :p

Back
Topp