Akutt legetime

Girl1990

Glad i forumet
Nesten ikke sovet i natt. Magen er i veien og jeg er ikke i form. Tett nese og vondt i halsen. Måtte opp 07.30 for å ringe legen for akkutt time for videre gradert sykemelding. Har 40% men vil gå opp til 50%. Typisk at legen ikke er på huset så må ringe igjen i morgen :( er så trøtt og slapp og synes det er kjipt at jeg ikke får komme inn i dag. Kunne ha sovet lenger. Ligger på sofaen og skal prøve å sove videre. Skal til fysio i formiddag også :)
 
Usj, er ikke godt med slike dager. Rart at ikke du fikk komme inn til en annen lege? God klem til deg :Heartpink
 
hva med 100 %? du har ingenting å tape <3 bli frisk <3
 
Usj, er ikke godt med slike dager. Rart at ikke du fikk komme inn til en annen lege? God klem til deg :Heartpink

Fikk ikke komme til en annen lege i dag pga sykemeldingen min ikke går ut før på søndag. Hun skrev meg ned i boka så skal ringe inn i morgen :) fortalte også at jeg ville ha større prosent sykemelding og var blitt forskjøla :) helt håpløst å få time der jeg går, heldigvis er legen flink. Håper bare hun vil sykemelde meg mer en 2 uker denne gangen.
 
Fantastisk lege. Tok meg på alvor. Sykemeldt 40% fram til uke 24. Skal da ha legetime og ny vurdering av sykemelding. Føler meg mye bedre og kan endelig slappe av. Føler meg bedre men er enda forskjøla. Ingen feber. Bare tung i kroppen. Regner med fri i helga og mandag gjør susen :)
 
Back
Topp