Akutt kvalm og oppkast

Dråpeblomst

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er 28+2 og i går kveld ble jeg plutselig akutt kvalm og kastet opp ganske mye. Ble litt bekymret, men følte meg bedre 10-15 minutter etter jeg hadde kastet opp.

Er det noen av dere som har opplevd det samme på denne tiden?

Jeg håper det var at jeg spiste litt julemarsipan en times tid før jeg ble dårlig :)rolleyes:), men har aldri blitt dårlig av det tidligere.

Kjenner babyen som normalt nå og er i fin form igjen, men ville allikevel lufte det her sammen med dere :)
 
Jeg ble akutt kvalm en formiddag tidligere, og kastet opp mye, én gang.Tømte hele magen, føltes det som. Helt fin kort tid etterpå. Tenkte ikke mer over det siden det ikke gjentok seg.
 
Har ikke opplevd det samme. Men har siste uken opplevd at raper risikerer å bli oppkast eller blir sure oppstøt når jeg ligger.
Tenker det er fordi den lille tar mer plass nå enn tidligere.
 
Jeg ble akutt kvalm en formiddag tidligere, og kastet opp mye, én gang.Tømte hele magen, føltes det som. Helt fin kort tid etterpå. Tenkte ikke mer over det siden det ikke gjentok seg.

Det er akkurat sånn det var for min del i går også. Regner ikke med at det gjentar seg med det første, men "godt" å høre at flere har opplevd det også, da er det ikke så skummelt :)
 
Har ikke opplevd det samme. Men har siste uken opplevd at raper risikerer å bli oppkast eller blir sure oppstøt når jeg ligger.
Tenker det er fordi den lille tar mer plass nå enn tidligere.

Ja, kan jo være babyen presset på noen organer som sa fra. Har fått endel halsbrann den siste tiden, men kastet opp i går uten å ha det på forhånd. Men sånn skjer vel av og til nå fremover..
 
Jup mer sure oppstøt «farlige» raper (hehe) og kastet opp mye for to dager siden (da 28+1) var hos lege i går og fikk sykemeld for å slappe av litt :)
 
Ja, kan jo være babyen presset på noen organer som sa fra. Har fått endel halsbrann den siste tiden, men kastet opp i går uten å ha det på forhånd. Men sånn skjer vel av og til nå fremover..

Ja, gjør nok det. Nå baller det sikkert på seg til den lille er ute :wacky: hehe
 
Godt å vite at det ikke bare er meg! Måtte plutselig løpe på do å kaste opp på jobb i går morges. Følte meg helt fin etterpå :) 30+4 her. Satser på at det ikke skjer igjen!
 
Back
Topp