Fikk plutselig kjempevondt i hodet (pannen), ble kvalm og det begynte å flimre foran øynene.. Fikk lagt meg på sofaen og sovet litt nå, da ble det litt bedre.. Noen som har opplevd dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres veldig ut som migrene med aura. Jeg har slitt mye med det før jeg ble gravid, men hvis du får det første gang som gravid har jeg hørt at man skal kontakte legen.
Ja! Kan det være blodtrykksfall? Har du lavt blodtrykk? Det har jeg slitt litt med. Utrolig ubehagelig.
Det skjønner jeg, sitter langt inne for meg å gjøre sånt også. Migrene går jo stort sett over av seg selv etter noen timer, men har lest ett sted at migrene i svangerskapet kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Tror det er derfor man bør ta kontakt.Kanskje det kan være det ja.. Sitter langt inne å ringe til legen, så tenkte jeg skulle se om det gikk over førstTakk for svar
![]()
Det skjønner jeg, sitter langt inne for meg å gjøre sånt også. Migrene går jo stort sett over av seg selv etter noen timer, men har lest ett sted at migrene i svangerskapet kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Tror det er derfor man bør ta kontakt.
Masse god bedring!
Du bør nok ta kontakt, i det minste for å utelukke svangerskapsforgiftning..
Du kan ringe føden vil jeg tro..Det høres fornuftig ut det jaMen jeg kan vel vente til i morgen? Eller kan man ringe føden om dette?
Det høres fornuftig ut det jaMen jeg kan vel vente til i morgen? Eller kan man ringe føden om dette?
Ring føden du, så tar de eventuelt vurderingen av om du kan vente med å sjekke det hos legen i morgenGod bedring!
Tusen takk for svar![]()
Hvordan går det med deg?