Akutt bihulebetennelse...

kattemamma

Lei av å elske
Da har jeg fått dette, og så vondt det er:-( Aldri hatt det før, og har satt seg i kinnet så har sterke smerter i høyre kinn som brer seg ned mot tennene og gir tannpine i tillegg. Nettopp kommet hjem fra legevakta med pencillinkur. Hadde tenkt å vente til fastlegen begynte på jobb, men etter noen timer uten søvn i senga tenkte jeg det bare var å ta turen...

Har motvillig svelget et par paracet, men det hjelper så uendelig lite... Akkurat nå skulle jeg ønske jeg ikke var gravid så jeg kunne fråtse i smertestillende... :-(

Huff, et lite klageinnlegg på natta :-( Håper jeg blir bedre snart...

Åhh kjenner meg så igjen! Fikk nettopp Weifapenin av legen og det hjelper skikkelig raskt, etter et par dager var hodepinen borte, nydelig! Så ta medisinen din og kjenn at smertene sakte, men sikkert slipper tak=)
God bedring!

Samboeren sliter med tilbakevendenede bihulebetennelse stakkar. Han har utrolig god effekt av akupunktur så det anbefales på det sterkeste! Ikke noe problem i forhold til graviditeten og har god langtidseffekt også

Takk for svar og trøst! Fikk sove tilslutt, og da jeg våkna igjen var det mye bedre, så håper det er pencillinkuren som virker så raskt. Fikk ikke Weifapenin jeg da, men en annen type. Nå kjenner jeg smertene er litt på vei tilbake, men langt fra like sterkt som i natt. Om jeg er over det verste nå blir jeg glad :-)

Jeg og har nettopp vert hos legen å fått pencelin mot dette... Håper vi blir bedre i en fei =)

Tippehøne skrev:
Jeg og har nettopp vert hos legen å fått pencelin mot dette... Håper vi blir bedre i en fei =)

God bedring til deg! Her er det noe bedre men fortsatt mye vondt... Må nok gi pencillinkuren litt mer tid på å virke.

Back
Topp