akurat kjøpt nytt hus

Gratulerer med huskjøp :D Så gøy! :D
 
Gratulerer med nytt hus :D
 
helt vilt☺ gikk så fort.
så må pluttselig pakke ned mitt hus her vi bor nå, får nøkkel 4 des!
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer:D så deilig!
 
Gratulerer, så spennende! Og kanskje litt stress rett før jul? :p

vet ikke helt hvor jeg skal begynne haha
han må sortere å pakke et hus, har alt sitt hos mora å jeg har dette huset, men det skal gå ☺
får eldste feire 4 årsdagen i nyehuset i januar, trodde jeg måtte leie lokale haha
 
Gratulerer da :D Det er sprekt!
 
gratulerer :)
 
vet ikke helt hvor jeg skal begynne haha
han må sortere å pakke et hus, har alt sitt hos mora å jeg har dette huset, men det skal gå ☺
får eldste feire 4 årsdagen i nyehuset i januar, trodde jeg måtte leie lokale haha

Jeg hater å flytte! Det er så mye styr :p Driver og titter på finn hver dag, så blir vel til å flytte snart her også, og fy søren som jeg gruer meg allerede :p Men det er jo veldig spennende og gøy med noe nytt og da :D
 
Jeg hater å flytte! Det er så mye styr :p Driver og titter på finn hver dag, så blir vel til å flytte snart her også, og fy søren som jeg gruer meg allerede :p Men det er jo veldig spennende og gøy med noe nytt og da :D

har flytta så mange ganger iløpet av livet så det er jeg vandt til, nå er det med familien min, vi skal bo der til vi finner drømmegården ☺

nå sitter vi klar til black friday, må ha alt mulig haha
 
Gratulere så masse med huskjøp :D vi har også nettopp kjøpt oss hus og får nøkkelen 2. Desember :D satser på og komme oss inn før jul :D
 
Back
Topp