Akupuntur mot kvalme

PMS

Forelsket i forumet
Jeg er ikke kvalm idag etter akupuntur timen i dag[:D]
Her jeg bor er det en jordmor som driver med akupuntur. Var på min første time i dag, og kvalmen er borte [:D]
Den kommer nok tilbake sa hun, aå jeg skal tilbake på mandag på ny time.
Men det føles fantastisk akkurat nå, jeg som har vært kvalm og kastet opp de siste to ukene[:D]

Så hærlig da![:D]

Jepp [:D] er i lykkerus jeg nå[:D]'

har aldri vært på akupuntur før, helt nytt for meg dette.
Men anbefales til alle som sliter med kvalme, verdt et forsøk i allefall ;)

Jeg fikk akupunktur mot bekkenløsning på sykehuset etter at jeg hadde født, hjalp skikkelig det å [:D]
Så anbefaler også disse nålene![;)]

Hun anbefalte meg og fødselsforberedende akupuntur, siden det tok så lang tid for meg forrige fødsel. Tette rier, men åpningen av livmorhalsen stoppet opp.. Så når jeg er ca 36 uker, skal hun begynne å sette nåler for å forberede livmorhalsen [:D] Ble "nyfrelst" jeg nå på akupuntur

Så bra!!! Finnes ikke noe verre enn å være kvalm... [:'(]
Sverger til homeopati jeg... funker som bare det[:D]

Har tro på det også jeg [:D] Det var neste instans å prøve etter akupuntur hvis det ikke funka.
Har ei venninne som har blitt gravid med mye hjelp av det. Hun slet med å miste før, men denne gangen gikk det bra [:D]

Er jammen godt det er mye vi gravide kan prøve uten at det er farlig for den lille spiren og mammen selvfølgelig [;)]

Så bra at det funket på deg! Skulle ønske de nålene gjorde underverker på meg også.
Men den såkalte "whisky-nålen" gjorde susen under fødselen! (setter den i hodet). Blei litt "småfull", så denne anbefales for dere som reagerer fint på nålene[:D]

Ellers så har jeg brukt sea band, all slags kjerringråd og akupunktur, men har vel innsett at naturen må gå sin vei her. Kvalmen varer ut uke 16 her i hvert fall. Men bank i bordet: Jeg er IKKE blitt super kvalmen enda og håper at det fortsetter sånt!

samme her.
Ikke så dårlig som jeg var sist, da varte kvalmen her også til uke 16.
På det verste kastet jeg opp 9-10 ganger om dagen, og gikk ned flere kilo.
Så denne gangen er jeg happy at jeg er i noenlunde form.
De sea bandene fungerte ikke sist på meg heller, men nå funker de [:D] Hadde plassert de litt feil sist...

ORIGINAL: PMS

samme her.
Ikke så dårlig som jeg var sist, da varte kvalmen her også til uke 16.
På det verste kastet jeg opp 9-10 ganger om dagen, og gikk ned flere kilo.
Så denne gangen er jeg happy at jeg er i noenlunde form.
De sea bandene fungerte ikke sist på meg heller, men nå funker de [:D] Hadde plassert de litt feil sist...

DEt har mye å si hvordan man plasserer de ja. Jeg plasserte de også feil sist[:)]

Back
Topp