akupunkturen virkar jammen bra

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Neidå eg er ikkje gravid, men eg har aldri før hatt så tydelige eggløsningsmerter uten hormonstimulering som eg hadde i dag! Var skikkelig vondt å stå oppreist dei fyrste timane på jobb i dag. Måtte prøva å stort sett sitja då ja[;)] Og fekk ut litt tydelig el-slim og på eine toalett-turen min i dag. Og i dag er eg på dag 17. Dvs at eg er meir tilbake til min eigen syklus slik den var rett etter kikkholsoperasjonen i april 07. Då hadde eg syklus på 28 dagar og el på ca dag 16-17. Det er jo ein bra ting! Håpar berre me får det til å klaffe med forsøk i Danmark no då på denne syklusen som kjem! Det gjenstår å sjå korleis det klaffar med min sambo sin jobb. Men eg er klar! Vil helst i gang med forsøk i dag! Men snart, snart, snart... Tålmodighet må til.. Dessverre....  

Akupunktur er fine greier, jeg og får det nå.. bare litt da, siden jeg har sprøyteskrekk [:-]
Lykke til da[:D][:D]

Så bra!! [:D]

Kanskje dette gjør underverker med kroppen din, og plutselig er et mirakel skjedd[:)]

Krysser hvertfall her! [:D]

Ja , får håpa på eit mirakel! For slik det ser ut no så kræsjar forsøk i juni/juli med kursveke for min kjære slik at han ikkje kjem seg til Dk då. Men eg håpar fortsatt på at me skal få det il å klaffe. Får håpe på ein litt sein mens så går det kanskje.... Ellers så blir det sannsynligvis venting fram til hausten. [&o]  

Satser på at nå går alt deres vei[:)] Krysser fingrer og tær!

Hvordan virker dette med akupunktur? Har velig lyst å prøve det ut.. til neste forsøk..

ORIGINAL: Blomst85

Hei jenter..

Jeg anbefaler hvertfall akupunktur...
Ingen ting som er feil med meg, bare sambo som har noe nedsatt kvalitet og vi har vært igjenom noen forsøk.. Første  ICSI forsøk var negativt (da hadde jeg ikke akupunktur). Fryseforsøket var negativt (fortsatt ikke akupunktur). Men på det andre ICSI forsøket tok jeg akupunktur fra sprøytestart og tar det fortsatt.. Jeg ble gravid... jiippii....Har absolutt trua på det.... Men pass på å gå til noen seriøse da... de som er godkjent....hun jeg gikk til er jordmor også...

Hvordan virker det og hva skal mans spør etter?? Jeg vil og... min siste sjanse dette...GRATTIS forresten med GRAVIDITEN[:D][:D][:D]

Får håpe det ordnar seg ja og at det vert forsøk no, men ser vel i grunn litt dårlig ut med min kjæres jobb oppi alt[&o] Skal ikkje vera enkelt nei!

Ang akupunktur så har eg veldig trua på det altså! Eg tok akupunktur til mitt tredje ICSI der eg vart kjemisk gravid, men hadde i alle fall festing då ei lita stund. Eg vert meir avslappa etter akupunkturen og kjenner at det jobbar meir kring eggløsning og og ellers. Eg kjem til å fortsetja med det framover!

IVFProver 84: berre søk på nettet på akupunktørar i ditt distrikt. Les på nettsidene til dei som har det. Finn nokre som er godkjente akupunktørar og spør gjerne om dei har behandla mot barnløshet/hormonell beh. tidligare. Masse lykke til! Er absolutt verdt eit forsøk! Eg var heldig for min fysioterapaut er og akupunktør så eg kjører to typar behandlingar samtidig då eg i tilllegg slit med rygg/nakkesmerter.

ORIGINAL: håpomspirenosnart

IVFProver 84: berre søk på nettet på akupunktørar i ditt distrikt. Les på nettsidene til dei som har det. Finn nokre som er godkjente akupunktørar og spør gjerne om dei har behandla mot barnløshet/hormonell beh. tidligare. Masse lykke til! Er absolutt verdt eit forsøk! Eg var heldig for min fysioterapaut er og akupunktør så eg kjører to typar behandlingar samtidig då eg i tilllegg slit med rygg/nakkesmerter.

Hvor mye betaler du for akupunktur behandling? har sendt forespm. for noen dager siden så jeg håper de svarer løpet av uken:).

Dei som går berre til akupunktur trur eg betaler mellom 200-400 per gong, mens eg kun betaler 75 per gong pga at det kun er i tllegg til min fysikalske behandling + er offentlig. Så der er eg heldig[:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Dei som går berre til akupunktur trur eg betaler mellom 200-400 per gong, mens eg kun betaler 75 per gong pga at det kun er i tllegg til min fysikalske behandling + er offentlig. Så der er eg heldig[:)]

Oki, er spendt på svaret jeg får da...
De som jeg har sendt til har 20års erfaring og har blandt annet barnløshet som en av behandlingsmetodene i akupunktur.
Jeg er spendt på pris...

ORIGINAL: småsmurf

ORIGINAL: IVFProver84

ORIGINAL: Blomst85

Hei jenter..

Jeg anbefaler hvertfall akupunktur...
Ingen ting som er feil med meg, bare sambo som har noe nedsatt kvalitet og vi har vært igjenom noen forsøk.. Første  ICSI forsøk var negativt (da hadde jeg ikke akupunktur). Fryseforsøket var negativt (fortsatt ikke akupunktur). Men på det andre ICSI forsøket tok jeg akupunktur fra sprøytestart og tar det fortsatt.. Jeg ble gravid... jiippii....Har absolutt trua på det.... Men pass på å gå til noen seriøse da... de som er godkjent....hun jeg gikk til er jordmor også...

Hvordan virker det og hva skal mans spør etter?? Jeg vil og... min siste sjanse dette...GRATTIS forresten med GRAVIDITEN[:D][:D][:D]

Jeg gikk til ei som holder til i samme bygget som mama stork (private jordmødre) i stavanger, hun virket som om hun hadde peiling på prøverørsbehandling, sa att hun hadde erfaring med det, og hørtes ut som om hun hadde peiling, men virket kanskje noe uprofesjonell (utsatte timer på kort varsel osv..), men var helt grei ellers..

Men har ikke tro på akupunktur, var absolutt ingen forskjell ved det forsøket i forhold til andre, med tanke på kvalitet/ mengde osv.. Men kan jo være værdt ett forsøk, kommer ikke til å gjøre det igjen jeg[:)]

Er bare å nevne att det er i forbindelse med prøverør, så skal dem vite hva dem skal gjøre[;)]

Jeg spurte på mail på denne stavanger soneterapi som ligger i Colosseumbygget ved Lagårdsveien.
De er en av Norges mest anerkjente helseklinikker innen alternativ behandling med 20 års erfaring.

Alle dems terapeuter har sertifisert utdannelse og høy kompetanse i behandling av en rekke akutte og kroniske lidelser. De tilrettelegger behandlingen individuelt til den enkelte pasient.

Så da venter jeg og ser hva mailen sier og evt ringer og hører med de. Er ikke enda jeg skal til med neste forsøk så jeg har god tid, men likevel grit å væte forbredt....

Back
Topp