Akupunktur?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg ser flere steder her at dere nevnes akupunktur som behandling mot bivirkningene....

Når begynte dere med akupunktur?
Hvor ofte går dere?
Hvilke områder blir nålene satt? (usikker på hva jeg skal be akupunktøren om...)

Jeg vet fra før at akupunktur er utrolig effektivt på min kropp, men usikker på hvilken behandling jeg skal be om.... Er lang nok liste ho behandler allerede med alle leddsmertene, hehe....

Når begynte dere med akupunktur? Jeg begynte ca en måned før forsøket skulle starte
Hvor ofte går dere? en til to ganger i uken, Alt etter hvor i syklus og prøverørs prosessen man er..
Hvilke områder blir nålene satt? (usikker på hva jeg skal be akupunktøren om...) Det skal akupunktøren vite selv. Jeg går til Klinikk Fjeld og hun jobber kun med barnløshet / graviditet etc. Vet også at Frøya klinikken er bra. Det må være en som kan litt om det
Lykke til!!

ORIGINAL: småsmurf

Jeg går til akupunktur ved dette forsøket, men ikke pga bivirkninger, det har jeg lite å ingenting av. Men det skal kunne hjelpe mot eggkvalitet og festing, så da satser jeg på det[;)]
Begynte i spray perioden, og skulle ha en 6-8 behandlinger snakket hun om, sånn ca. Så blir 1-2 i uken. Hun har og erfaring med akunpunktur ved inferilitet[;)]

Hun vet jo hvor hun skal sette disse punktene, men får en i det ene håndleddet, av og til i begge. Fikk 2 i magen første gangen, men ikke ved de siste gangene. Å så får jeg 5-6 nåler i føttene.. Hva som liksom hjelper mot hva, det aner jeg ikke[8D]

Jeg får også nåler for selve forsøket men ikke bivirkningene. Får nåler i hendene, føttene, korsryggen og noen ganger i hodet, panne og bryst.

berre sei kva plagar du har ja så får du nok nåler på dei riktige plassane. Eg fekk nåler no mot hormonell håveverk f.eks og det hjalp meg godt då eg sleit med masse migrene denne sprøyteperioden eg no nettopp er ferdig med. Fekk då nåler på utsida av eine hånda + ei ekstra på foten trur eg det var..

Back
Topp