Akupunktur ..

Synne*

Elsker forumet
Noen som har prøvd akupunktur..?

Skal på sykehuse på mandag å få det ! Håper det hjelper :)

Jeg hadde det mot kvalme....

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Okei!
Hvordan er det? Hjelper det?

jeg fikk også mot kvalme.

det hjalp veldig.
men noen uker etter jeg sluttet kom det tilbake. det skulle d jo egentlig ikke.
orket ikke betale mere ettersom jeg på det tidspunket var veldig usikker på om d virket.

men nå vet jeg det gjorde det. for hadde noen herlige uker uten noe kvalme under og rett etter jeg holdt på med det.

fikk det også i forrige fødsel, det fungerte, men når ho tok d ut forsvant virkningen, og da ble riene hundre ganger værre. hehe.
d sier vel sitt om at d funket perfekt. siden den akupunkturen bare funker mens nålene er i.

Er det vondt med de nålene? :p

Fikk akupunktur mot hodepine.. Det virka på meg [:)]

Tok det hele forgje svangerskap for å få opp energi nivået, ble helt utslitt. Gjorde susen og hjalp godt i pollen sesongen da jeg ikke fikk ta allergimedisiner.
Må si jeg ikke synes det gjorde noe særlig for meg da jeg var på sykehuset i åpningsperioden (gutten min lå feil, han var det man kaller stjernekikker så han lå med ansiktet vednt oppover og presset på masse nerver og da tok også fødselen lenger tid). Prøver det nok igjen, men er litt mer skeptisk til det i selve fødsels prosessen etter sist.

ORIGINAL: Synne*

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Okei!
Hvordan er det? Hjelper det?

Det hjalp veldig men ikke etter første behandling..
Ellers så kan det være bitte litt vondt hvis de treffer rett inn i en nerve,men ikke noe mere enn det..

jeg begynte med det på mandag for kvalme, bekken, nakke, bihuler og fordøyelse [:)] håper det funker, litt tidlig å si ennå. har tatt det før pga senebetennelse, hjalp da men kom tilbake etter ei stund. nålene er ikke vonde men du kjenner at de settes inn da[:D]

tar det mot migrene, har ikke hatt på mange uker nå (har migrene normalt 3-4 dager i uken) men i går og idag fikk jeg igjen så må ringe i uken og få en ny time[:)]
skal i uke 36-37 og få modningsakupuntur så går jeg kansje ikke over termin denne gang [:)]

Datteren til ei på jobb tok også modningsakupunktur et par uker før termin.
Er det kun for å fremskynde fødselen, eller skal det også virke lindrende på selve fødselen?
Kunne godt tenkt med å prøvd det.

om man bruker det mot kvalme - virker det lenge? risikerer man å måtte behandle hele svangerskapet?

Back
Topp