Akupunktur

*Bobbo*

Forumet er livet
Idag har jeg vært på min første akupunktur time.
Klargjør kroppen min til fryseforsøket vårt.

Hun satt 11 nåler på meg, satte også 4 på samboeren min.
Så dette blir spennende. [:)]

spennende å lese om.

har gjort dette en gang før for å prøve å få mens tilbake, og jeg sier aldri mer...............[:)]

så du tok gubben med deg også du[:D]

Lykke til med skupunkturen og fryseforsøket. Håper det klaffer nå!

Så spennende! Har stor tro på akupunktur[:D] Det var over sommeren du skal igang?

Jeg har også begynt å ta akupunktur. Ikke behagelig, men hva gjør man ikke..[;)] Det går helt greit. Noen nåler litt vonde når de blir satt inn, men det går over med en gang[:)] Har vel gått to-tre uker nå tror jeg. Jeg pleier å få 13 nåler. Så til fredag når jeg skal sette inn fryseegget mitt, skal jeg få akupunktur både rett før og rett etter innsettinga. Satser på at det gjør susen[:D] Selv om det er fredag den 13...[;)]

ORIGINAL: Jane2

Så spennende! Har stor tro på akupunktur[:D] Det var over sommeren du skal igang?

Jeg har også begynt å ta akupunktur. Ikke behagelig, men hva gjør man ikke..[;)] Det går helt greit. Noen nåler litt vonde når de blir satt inn, men det går over med en gang[:)] Har vel gått to-tre uker nå tror jeg. Jeg pleier å få 13 nåler. Så til fredag når jeg skal sette inn fryseegget mitt, skal jeg få akupunktur både rett før og rett etter innsettinga. Satser på at det gjør susen[:D] Selv om det er fredag den 13...[;)]

Jepp, venter til over sommer'n.
Er noen som gjorde litt vondt idag. [;)]
Masse lykke til på fredag.

Jeg tok jo akkupunktur for migrene og tåle medsininene bedre før dette siste forsøket, kan jo hende at det gjorde susen for meg. Vanskelig å si.

ORIGINAL: twinanne

Jeg tok jo akkupunktur for migrene og tåle medsininene bedre før dette siste forsøket, kan jo hende at det gjorde susen for meg. Vanskelig å si.

Er vel litt skeptisk til akupunktur selv, men ingenting skal være uprøvd. [:)]

Back
Topp