Akupunktur

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
God kveld alle sammen :) jeg vil komme med et lite oppmuntrende tips til alle dere som sliter med svangerskapskvalme eller kommer til å gjøre det. Jeg har den siste uken ligget strakt og kastet opp nesten hele døgnet. Jeg var så dårlig at da jeg var hos legen sa hun at jeg måtte få væske intravenøs hvis ikke jeg klarte å drikke i går kveld. Tidligere på dagen hadde jeg vært på akupunktur for å få bukt med kvalmen - og gjett hva? I dag var kvalmen helt borte! De kvalmestillende jeg trengte kan få stå urørt. Jeg krysser fingrene for at det vedvarer, men det føles ut som natt og dag :) :)

Så bra det funket på deg. Hvordan er det med kvalmen nå? Fortsatt helt borte? :-)

Jeg fikk akupunktur under siste fødsel. Var skikkelig skeptisk, men det er jo som magi! [emoji7] skal absolutt be om det denne gangen også!

Hvor ofte må man ta det da? :) Det er jo veldig dyrt så litt kjipt om man må gjøre det daglig for å få effekt :p

Fungerer godt for meg foreløpig, selvom jeg nok må ta et par til for å holde det vedlike. Har tatt tre behandlinger nå, koster 420,- per gang.

Hvor lang tid etter første behandling begynte det å hjelpe for deg?

Allerede fra første behandling hadde jeg en god dag dagen etter. Sånn var det de tre første gangene. Jeg spurte akupunktøren om det kun skulle vare en dag, for de dagene var jo magisk, men litt dyrt for kun en dag :p akupunktøren sa at det skal begynne å virke etter 3-4 ganger, og etter 4 gangen har jeg ikke trengt å ta det flere ganger [emoji4] altså jeg har perioder nå hvor jeg kan bli uggen og kvalm, men det er mer i forbindelse med sult og trøtthet. I starten kastet jeg opp hele dagen lang. Så det fungerte for meg hvertfall! [emoji119]

Back
Topp