Akupunktur

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har erfaring med det i fht kvalme? Jeg vurderer å prøve det, klarer ikke denne kvalmen lenger, og vil ikke bli sykmeldt fra jobb...

Har ingen egen erfaring, men vet min mor har hjulpet mange med det (men hun driver med litt andre ting i tillegg da) ;) ville tenkt at det var verdt et forsøk ihvertfall :)

Aldri slitt med kvalme selv, men har hørt flere har hattnytte av det, så hvorfor ikke prøve? ;)

Det har jeg prøvd, men enten så finner jeg ikke riktig punkt eller så gjør det med meg bare 10 ganger mer kvalm :/
Det var synd :( men da har du ihvertfall prøvd, skader jo ikke å prøve akupunktur hvis du går til noen som er seriøse da, eventuelt spørre jordmor om hun gjør det eller noen av hennes kollegaer :)

Jeg gikk til akupunktur sist for kvalme, og det var min redning. Det skal sies at den ikke ble helt borte før uke 13, men jeg fungerte på jobb og kom meg fint igjennom dagen. Jeg vet hvem jeg skal ringe hvis jeg blir like kvalm nå som sist :-)
Lykke til, håper formen din blir bedre snart :-)

Jeg gikk til akupunktur sist for kvalme, og det var min redning. Det skal sies at den ikke ble helt borte før uke 13, men jeg fungerte på jobb og kom meg fint igjennom dagen. Jeg vet hvem jeg skal ringe hvis jeg blir like kvalm nå som sist :-)
Lykke til, håper formen din blir bedre snart :-)

Så bra at det har fungert for deg :) jeg skal absolutt prøve det. Måtte du ha mange behandlinger? Koster jo litt..

Kvalmen skal jeg alltid tåle, om jeg bare hadde fått litt pauser i løpet av dagen :/

Så bra at det har fungert for deg :) jeg skal absolutt prøve det. Måtte du ha mange behandlinger? Koster jo litt..

Kvalmen skal jeg alltid tåle, om jeg bare hadde fått litt pauser i løpet av dagen :/
Gikk der 1 gang i uken til jeg var rundt 14 uker mener jeg å huske. Ja, det koster litt men følte det virkelig var verdt det :-)

Back
Topp