Akupunktur

Bkno9702072

Betatt av forumet
Hei! Noen som har erfaring med akupunktur og ivf?
Kan dere fortelle litt om det?
Noen som isåfall har en akupunktør å anbefale i Grimstad-Kristiansand område som er spesialisert på barnløshet? :)

Hei! Jeg har gått til akupunktur på alle mine forsøk:) Nå har ikke jeg blitt gravid enda, men tror nok at akupunktur hjalp meg med å slappe av. Man skal jo liksom passe på at det er god blodgjennomstrøm til livmor. Jeg har brukt en som er spesialisert på barnløshet. Hun jobber i Oslo da:)

Jeg har gått til akupunktur ved flere forsøk, og da over lang tid. Jeg fikk flere egg, og egg av bedre kvalitet ved disse forsøkene. Ble gravid på vårt siste forsøk, da brukte jeg også akupunktur veldig aktivt, og fikk også nåler rett etter innsett. Har brukt en i Oslo som er spesialist på barnløshet.

Hvem har dere brukt, Hermine og Starbucks? Er det kanskje ikke lov å skrive...? Hvilken klinikk eventuelt?:)

AJK klinikken i Oslo har jeg brukt:) Hun heter Jorunn Krokeide :)

Hvem har dere brukt, Hermine og Starbucks? Er det kanskje ikke lov å skrive...? Hvilken klinikk eventuelt?:)

Klinikk Fjeld, Majorstuen. Vibeke heter hun, og har nærmest fungert som terapeut også.. Tar seg tid til en prat, og er oppriktig interessert i å få deg gravid. Hun hjelper også med veien videre, om ting ikke går som planlagt.. Vi vurderte å gå for eggdonasjon hvis dette forsøket ikke gikk, og angående dette ble vi guidet og fikk råd. Hun samarbeider med ulike klinikker, og har mye kunnskap.

Jeg gikk til www.youpingakupunktur.no i Oslo på siste forsøk og er veldig fornøyd. Fikk flere egg og for første gang på 6 forsøk fikk vi to egg som kunne brukes og vi fikk nettopp en sønn :-) Slappet helt av og sovnet som regel litt hver gang. Har gått til en annen akupunktør i forbindelse med bekkenløsning, men har ikke følt effekten på samme måte der. Lykke til!

Back
Topp