Akupunktur

*sola*

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaringer med akupunktur mot kvalme? Tenkte jeg skulle bestille meg en time.. Begynner å bli litt desperat.. Kjøpte seaband i går, føler det hjelper litt faktisk... :)

Eg gjekk til akupunktur sist, sleit veldig med ekstrem svangerskaps kvalme. Fekk nesten ikkje i meg verken vått eller tørt, mista heilt sult følelsen. Bare tanken på å måtte åpne kjøleskapet gjorde at det vrengte seg i magen. Fekk tips av ei venninne å prøve akupunktur, og det hjalp meg faktisk litt. Klarte å få i meg litt(måtte vere veldig forsiktig med mengden), og det lille eg fekk i meg klarte eg å bevare. Gjekk 1 gong i veka( burde gått 2), efekten holdt bare eit par dager. Rakk ikkje så mange gongene fyre mini meldte sin ankomst litt for tidleg. Men kan virkeleg anbefale å prøve det. Og det skal seies at det er ikkje ofte/vanleg å vere så plaga som eg var. Var innlagt fleire gonger. Vennina mi var mildere/"normalt" plaga, og ho hadde veldig god effekt:-)

Har ikke prøvd det selv,men vet om flere som har hatt god effekt av det. Så sikkert ikke dumt å prøve:)

Ikke prøvd aku mot kvalme, men det hjelper mot alt mulig annet! Veldig god erfaring med aku generelt, så absolutt verdt et forsøk. Jeg fikk stabilisert syklus og spotting, og skulle benytte meg av det i forbindelse med ivf :)

Godt å høre at det er flere med positive erfaringer skal få bestilt med en time over helgen!! Blir jo så sliten av denne kvalmen :wideyed: Takk for svar ;)

Har ikkje prøvd sjøl, men har høyrt andre sei at da fungere ganske bra :)

Back
Topp