Akupunktur

Så bra at det går rett vei da:) godt at SF ikke e så ille og at dem vet så du værtfall får go oppfølgning!!
Vi ble lagt inn ja og har fått en tablett så vi e godt i gang :) va mykt og 1 cm så da syns dem det va fint å starte. Trur ikke det helt har gått opp for meg men snaaart kommer de 2 små og eg e 4 barns mor ♡♡♡

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Oi, så spennende! Da er du i gang i alle fall :) Snart får du møte babyene dine :D Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering etterhvert ;)

Hvordan går det med dere? :)

I dag våknet jeg ved 05-tida av ganske så kraftige mensmurringer. Jeg har hatt flere runder med mensmurringer de ssiste ukene, men ikke på denne måten. Jeg stod opp ca 30 min senere, for jeg klarte ikke å finne roen i senga. Nå er klokken snart 07, og murringene er der fortsatt, men varierer noe i styrke. Siden i går kveld har jeg hatt en liten følelse på at noe nærmer seg (dog tar jeg helt sikkert feil), så jeg har en følelse av at dette kan bli en interessant dag.

Ikke minst: i dag er termindato! En milepæl i seg selv. :D

Hvordan går det med dere? :)

I dag våknet jeg ved 05-tida av ganske så kraftige mensmurringer. Jeg har hatt flere runder med mensmurringer de ssiste ukene, men ikke på denne måten. Jeg stod opp ca 30 min senere, for jeg klarte ikke å finne roen i senga. Nå er klokken snart 07, og murringene er der fortsatt, men varierer noe i styrke. Siden i går kveld har jeg hatt en liten følelse på at noe nærmer seg (dog tar jeg helt sikkert feil), så jeg har en følelse av at dette kan bli en interessant dag.

Ikke minst: i dag er termindato! En milepæl i seg selv. :D

Kanskje det er noe på gang hos deg? Det er så spennende å høre :D Og kult at temindagen er i dag!! Håper det tar seg opp og at det blir fødsel snart :) Lykke til!

Jeg skal på min første time med modningsakupunktur i dag. Da er jeg 37+4. Skal holde dere oppdaterte dersom det er ønskelig!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, gjør det! :) Har hatt til sammen 3 runder (en per uke), var begynt å bli modent, men ikke ferdig modent på sjekk i går! Skal tilbake om et par dager igjen nå (kan visst øke til to ganger per uke fra 38-39). Har to uker igjen til termin i dag :-)

Hjemme igjen nå, etter første time med modningsakupunktur. Er gravid i uke 37+4, og hun begynte derfor ganske forsiktig. Fikk nåler i føttene/leggen, øret, hodet for søvn og håndledd for halsbrann. Merket at jeg ble varm i øret og på håndleddet, og ble litt trøtt av å ligge sånn i 25 minutter. Når jeg gikk til bilen etterpå, hadde jeg masse kynnere, men ikke noe vondere enn før. Skal tilbake på fredag og da skal hun sette flere høyere opp på beina. Og neste uke skulle hun sette noen i magen og bekkenet, som er en del mer aktive enn de jeg fikk i dag. Blir spennende å se hvordan det funker.. Jeg har iallfall trua! :)

Hjemme igjen nå, etter første time med modningsakupunktur. Er gravid i uke 37+4, og hun begynte derfor ganske forsiktig. Fikk nåler i føttene/leggen, øret, hodet for søvn og håndledd for halsbrann. Merket at jeg ble varm i øret og på håndleddet, og ble litt trøtt av å ligge sånn i 25 minutter. Når jeg gikk til bilen etterpå, hadde jeg masse kynnere, men ikke noe vondere enn før. Skal tilbake på fredag og da skal hun sette flere høyere opp på beina. Og neste uke skulle hun sette noen i magen og bekkenet, som er en del mer aktive enn de jeg fikk i dag. Blir spennende å se hvordan det funker.. Jeg har iallfall trua!

Jeg fikk i magen i går for første gang, var da 38+2 :) Tidligere fått kun de andre stedene du sa!

Jeg vurderer å bestille time for akupunktur, men har ikke helt bestemt meg ennå... :rolleyes: Ca hvor mye koster det?

Jeg har tatt akupunktur en gang i uka i tre uker nå. Neste er til onsdagen og da er jeg 38+5uker. Har ikke merket noe etter jeg har vært der. :( prøver en gang til så får jeg se om jeg gidder noe mere. Betaler 300kr gangen.

Jeg har tatt akupunktur en gang i uka i tre uker nå. Neste er til onsdagen og da er jeg 38+5uker. Har ikke merket noe etter jeg har vært der. :( prøver en gang til så får jeg se om jeg gidder noe mere. Betaler 300kr gangen.

Kjedelig at det ikke har hjulpet da =/

Jeg tror den akupunktøren jeg har er litt for forsiktig.. Spurte sist om jeg fikk flere nåler neste gang,og da sa hun ja. :) at vi kjører på litt sterkere neste gang. ;) så satser på det!!! Tok akupunktur ukentlig sist gang oxo,og gikk 14dager over:( men tenker at det eneste man taper er jo penger. Verdt et forsøk på å slippe å gå over tiden så altfor lenge. :p

Vært på 2. timen i dag. Er 38 uker i dag. Satt litt flere og sterke nåler nå, så håper jeg kjenner noe i løpet av dagen. Ble hvertfall utrolig varm i kroppen underveis, og babyen ble kjempe aktiv! Forrige gang kom murringene noen timer etterpå :)

Er 39+4 i dag og nå har jeg fått noen igangsettingen nåler i tillegg til modning! Har en del mensmurringer, og jeg merker at det er noe annerledes enn de tidligere gangene! :) Blir spennende å se fremover! Håper jeg føder snart! Lei av å vente :p

Fødte en vakker liten jente på termindato! :) Fødselen gikk veldig rask, fra 1 cm til hun var ute på litt over tre timer. Lå i badekar hele tiden og fødte også der! En fantastisk fødsel som var noe HELT anderledes enn forrige gang. Velger å tro at modningsakupunkturen hadde effekt!! :D Verdt å prøve!

Back
Topp