Akupunktur

prinsessemamma1

Flørter med forumet
Flere som har prøvd det mot kvalmen? Syntes det virket forrige svangerskap, men kan jo være tilfeldig. Så prøvde jeg det i går igjen å merker litt forskjell allerede:) skal tilbake på fredag

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg prøvde akupunktur på slutten av svangerskapet og det fikk maseriene mine til å gå over til å bli vanlige rier, så akupunktur funka for meg :D

Ikke prøvd det mot kvalme eller noe i den duren da...

Spennende å se om det virker!!
Kanskje jeg og skulle prøvd det? Kjempe om det finnes no som hjelper mot kvalmen!!!

Jeg har prøvd det mot bekkenløsning og under fødsel. Det funka kjempebra for meg så jeg håper det er mulig å få prøvd det mot kvalme også ettersom jeg sliter veldig med det nå...

Sent from my iPhone using BV Forum

Foresten noen som vet hvordan man sletter feilskrevne innlegg fra mobilen?
Tror ikke man kan slette dessverre :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spennende å se om det virker!!
Kanskje jeg og skulle prøvd det? Kjempe om det finnes no som hjelper mot kvalmen!!!
Synes det virker, skal for tredje gang på tirsdag:) var 5 ganger sist før kvalmen var helt bort:)

Hvor finner jeg akupunktur i Rogaland? Steinklar for å prøve!! Prøver alt! I dag prøvde jeg ingefærte uten hell:(

Hvor finner jeg akupunktur i Rogaland? Steinklar for å prøve!! Prøver alt! I dag prøvde jeg ingefærte uten hell:(
Prøv å google det? Virkelig verdt å prøve.. litt dyrt da men..

Der jeg går har dw fysioterapi også:) mulig du finner noe der?

Back
Topp