Akupunktur

Mannehanne

Forelsket i forumet
Hei,
Har noen av dere erfaring med akupunktur? Har hørt flere suksesshistorier så jeg prøver. Vil i hvert fall ha prøvd alt før vi gir opp. Er visst litt sent å forbedre eggkvaliteten ettersom jeg starter på sprøyter onsdag, men hun kunne øke blodsirkulasjonen til livmora. Er i utgangspunktet litt skeptisk, men har ikke noe å tape :-)

Det er aldri for sent å begynne med akupunktur:) Jeg gikk på det sist og fikk ut perfekt egg. Det ville ikke feste seg, men runden etter uten akupunktur fikk jeg ikke ut noen. Neste gang skal jeg definitivt bruke nåler:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har fått ut flere egg og hatt bedre kvalitet på eggene ved akupunktur! Ble gravid en gang, men mistet... Vi prøver igjen med akupunktur!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk for positive svar! Skjønte på hun jeg går hos at det er større muligheter for å påvirke eggkvaliteten før man starter på spray, men det er uansett bra. www.youpingakupunktur.com

Jeg gikk til soneterapeut som også satt noen nåler da jeg ble gravid på tredje forsøk:-)

Jeg merket forskjell på eggene ganske tidlig, men merket stor forskjell med behandling over tid. Jeg har veldig lav amh, likevel så har jeg doblet antallet egg. Legene har ingen svar på hvorfor. Før akupunktur fikk jeg fra 1 til 4 egg, etter behandling fra 4-8 egg.

Det var fint å lese, Hermine! Har amh på 4 så jeg forventer ikke mange egg, men håper et av dem blir gullegget!

Jeg har også amh på 4;-)

Back
Topp