Akupunktur

Haha pinnsvin faktisk :) du får holde oss oppdatert på hvordan det var og om det funket!
Jeg har fått det for meg at han kommer på en dato med et 7- tall i, så da er første mulighet neste torsdag. :p Men da har man ikke tid til fødsel, så det blir nok 27.januar eller 7. februar. :p

Da holder jeg en knapp på 27.! For min del tror jeg det blir 24. Eller 26.

Blir spennende å se! Jeg tippa rett dato på når førstemann kom, så jeg er nesten truende til å tro at kroppen vet, og forteller oss, hvilken dag det vil skje.:)

Blir spennende å se! Jeg tippa rett dato på når førstemann kom, så jeg er nesten truende til å tro at kroppen vet, og forteller oss, hvilken dag det vil skje.:)
Da håper jeg det stemmer her også, for jeg har en følelse på 28. og 29. januar;) Har ikke lyst til å gå over denne gangen, så jeg greier ikke helt å se for meg at hun kommer i februar, selv om det sikkert er det jeg ender opp med.. Føler det alltid er sånn at hvis jeg ønsker meg noe eller ser for meg noe, så går det motsatt.. På UL ønsket jeg at termin skulle bli flyttet fremover noen dager så jeg kunne korte inn litt på ventetiden, men kom 6 dager bakover i stedet.. Er superbegeistret for fødselshistorier hvor det har gått kjempefort, så jeg ender sikkert med å føde i mange dager:P osv.....

Back
Topp