Akupunktur

~ruby~

Forumet er livet
Har nettopp snakket med en jeg kjenner som er akupunktør ang fødsel og modning.
Hun sier de at de kan starte en modningsprossess ca 4 uker før, hjelpe til med å gjøre livmor og livmormunnen klar, mykere... Myke opp stramme sener osv. Kan også hjelpe til med å gi en lettere fødsel.
De har også noen punkter de kan trigge i forhold til å starte fødsel, men da må man ha begynt å modnes...
Jeg skal til henne i morgen og torsdag denne uken, hvis ingenting skjer.. så et par ganger neste uke også.
Med tanke på alle de kynnerne jeg har og at livmormunnen min har vært myk i fem uker, så har jeg et lite håp... [:D]

Og alt som kan prøves. skal prøves!!! Vel, nesten da.... [;)]

De har også noen punkter de kan trigge i forhold til å starte fødsel, men da må man ha begynt å modnes...
Jeg skal til henne i morgen og torsdag denne uken, hvis ingenting skjer.. så et par ganger neste uke også.
Med tanke på alle de kynnerne jeg har og at livmormunnen min har vært myk i fem uker, så har jeg et lite håp...

Og alt som kan prøves. skal prøves!!! Vel, nesten da....

Spennende - du får oppdatere oss om hvordan det gikk, da[:D]

Fikk akupunktur under min forrige fødsel (vannet var gått og jeg fikk nåler i ryggen for å få effektive rier)
Det var noe dritt - funka ikke på meg - men det var visst ikke det vanlige at det virka SÅ dårlig

Så dumt at det ikke virket under fødselen da.... [&:]
En venninne av meg prøvde det, hun sa det hjalp litt, og at hun fikk hvilt seg... trot hun sovnet litt før siste del startet.
Men det er vel forskjellig fra person til person dette som alt annet... [;)]

Blir spennende å se om det har virkning!!!

Er litt fan av akupunktur jeg så jeg tror det hjelper!!!

Ja, jeg har tro på sånt jeg også.... [:)]
Og nå har jeg plutselig fått høre fra flere rundt meg at de har prøvd og at det virka.. eller at de vet om noen..

MEN... det betyr jo ikke at det virker på meg!!! [&:] og jeg er ikke akkurat den med mest flaks heller......... Pytt sann!

Back
Topp