akupunktur

shiby

Forumet er livet
noen av dere som har prøvd dette eller har tenkt å prøve?
jeg har litt lyst å prøve modningsakupunktur ett par uker før termin dato. men vet egentlig litt lite om dette.. noen som har erfaring å dele med meg?

Nei beklager, ikke prøvd modningsakupuntur.. Bare brukt akupuntur mot kvalme jeg [:)]

Men da jeg gikk gravid sist, så masserte mannen min og jeg ett punkt under foten.. Sånn sone greie.. Og det funka [:D]

Går jevnlig til akupunktur (annenhver uke), for å få mer energi og i det siste for å hjelpe på rygg-vondtene mine.

Skal iallefall forsøke modningsakupunktur! Jeg er veldig fornøyd med akupunktøren min. Skal også ha akupunktur under fødselen (på ABC-avdelingen på Ullevål). [:)]

okei.. jeg tror jeg skal gi akupunktur en sjangs jeg også [:D]

ORIGINAL: shiby

okei.. jeg tror jeg skal gi akupunktur en sjangs jeg også [:D]

Så fint! [:)] Jeg har iallefall ikke lyst til å gå over tida...

Og så skal jeg teste ut den fot-pute-knainga til fruluna! Det hørtes jo bare helt supert ut. [:D]

ORIGINAL: Nikki!

mye bruker du på aku lillepusen??

Hun tar 300,- per gang. Så det blir 600,- i mnd, da. Og vel verdt pengene! Er helt himmelsk å få komme til henne, og så går jeg rundt i en sånn deilig slapp modus resten av kvelden. [;)]

Gikk hver uke lenge. Starta tre uker etter at vi mistet, og det trengtes. Og så satt Lilleprinse-spira i 1. pp (ventet på mensen en mnd og fikk "prøveforbud" neste mnd, så det blir 3. mnd da.) Det ble dyrt men absolutt verdt det da!! [:D]

Jeg skal prøve tror jeg...... Fikk satt igang fødselen med akupunktur på ABC forrige gang når jeg var nesten to uker på overtid, men vet jo ikke om det ville startet uansett... Men veene begynte så smått allerede på vei ut fra ABC, så.....

Absolutt verdt å prøve.... Prøvde akupunktur under forrige fødsel også, men det var ikke noe for meg, for da måtte man ligge stille og det likte jeg ikke......

ORIGINAL: Lillepusen

Går jevnlig til akupunktur (annenhver uke), for å få mer energi og i det siste for å hjelpe på rygg-vondtene mine.

Skal iallefall forsøke modningsakupunktur! Jeg er veldig fornøyd med akupunktøren min. Skal også ha akupunktur under fødselen (på ABC-avdelingen på Ullevål). [:)]

for å få mer energi??? hørtes greit ut. hvis det fungerer da[:)]
noe lei av å være så trøtt å sliten hele tiden.
pris på det?

Back
Topp