eg har tatt en del akupunktur dei siste åra (ikkje bare svangerskapsrelatert), og har positiv erfaring på fleire områder.
Det som er med akupunktur og bl.a homeopati er at det er tidkrevande/langsiktig behandling, dvs det ikkje er gjort på 1-2-3 for få få det som man ønskar. Man må ha tid, tålmodighet og økonomi.
Før eg blei gravid med Leander tok eg akupunktur for sterke mens-smerter, holdt på i 3-4 syklusar før eg blei bra. Ei positivt "bivirkning" er at eg blei gravid [:D] etter å ha prøvd leeeeeeeeenge.
Så i fjor ville eg gjere et forsøk til, denne gongen med fokus på å bli gravid, men etter en 3 syklusar sa eg stopp da eg ikkje orka meir, pluss at det er dyrt.
Har tenkt tanken å kombinere akupunktur med ivf da eg har lest positive ting om dette men sikkert viktig å gå til nokon som er "spesialisert" på området
Han eg har gått til dei siste åra, holde til på Moa. Veit ikkje om han har erfaring i forhold til IVF
Akupunktur og homeopatiklinikken i Ålesund, virkar positivt http://www.akupunktur-homeopati.no/?gclid=COLG7IPt-qUCFUODDgodH254ow#cid=26
men det kostar skjorta [&:]
gje meg et vink dersom du pratar med dei...er litt nysgjerrig på kor erfarne dei er.