Akupunktur

Lbo83

Forelsket i forumet
Da har jeg hatt første time med akupunktur! Spennede[:D]
Skal dit en gang i uken, så får vi vikrlig håpe dette hjelper!![:)]

Dere som har prøvd det, hvor ofte var dere der?

Jeg startet raskt etter mitt mislykka første IVF forsøk, gikk da ca 1 gang i uken. Tok akkupunktur for migrene og for å få en bedre livmor, det er ingen som vil bo i en kald hule...hvet ikke hvorfor jeg slet....så da gikk vi på livmoren og blodgjennomstrøning. Samtidig så brukte jeg moxa rolls en slags sigar aktig med noe burot i som tente på og førte mot punktet i korsryggen...den som har forbindelse med livmoren. I tillegg så brukte jeg babyklister under min 2. IVF fra egguttak..så tok jeg akupunktur rett etter eggutak og like før insetting.

Jeg hadde ikke noen syklus å rette opp, men det ble jobbet med livmoren og eggkvalitet når jeg fikk akupunktur.

Var der 3 ganger før dette siste forsøket, har ikke vært der før, men ser ut til at det hjalp da... Fikk også baby klister denne gangen av biopaten [:D][:D][:D][:D] og nå er jeg jo gravid, og det er det eneste som har endret seg siden de andre gangene... så derfor tror ihvertfall jeg at dette gjorde susen [:D][:D]

Lykke til!

Jeg fikk akupunktur ca hver 5.-6. dag i seks uker før uttak/innsett, og fortsatte ca to uker etter det med en behandling i uka. Brukte samtidig babyklister. Ble gravid[:)] Om jeg hadde blitt det uten akupunktur og bare med ivf får vi aldri vite.....

Er ikke helt med, og føler meg litt dum nå.... men, må bare spørre;
Hva er babyklister? Og hvor får du tak i det?

ORIGINAL: Lbo83

Da har jeg hatt første time med akupunktur! Spennede[:D]
Skal dit en gang i uken, så får vi vikrlig håpe dette hjelper!![:)]

Dere som har prøvd det, hvor ofte var dere der?

Jeg har også lyst å prøve, hvilke type har du og hvor mye tar de for dette? skal vist ikke inn og ta ut egg før i uke 34... så da har vi samtidig... spennende da

Jeg gikk til akupunktur 2 ganger i uka mens jeg gikk på hormonsprøyter. For å styrke livmora etter 2 mislykka forsøk. Tenkte at dette ville gjøre susen.. Den uka jeg hadde egguttak og innsett var jeg der 3 dager, og to dager igjen ukene etter. Så etter POSITIV test gikk jeg dit en gang i uka frem til uke 9. Da hadde jeg vært på UL og alt var bare bra. Så hun sa jeg kunne komme tilbake når jeg fikk hemoroider og bekkenløsning.. hahahahaha.... ikke fått noe ennå...

MEN LYKKE TIL:....[:D][:D][:D][:D][:D]

Eg har gått til akupunktur sidan før 3. ICSI. Gjekk då ca ein gong per veke, gjorde det før fryseforsøket og og har fortsatt med akupunktur no 1 gong per 7-14 dagar for å holde det hormonelle meir i balanse. No etter akupunkturbeh. har eg tydelige el. smerter og eggl.slim.

Ser det er mange som har prøvd akupunktur,og kommet godt ut av det[:D][:D]

Ligger nok mye i det småsmurf sier: Er kansje mer på det psykiske planet det hjelper, tro kan flytte fjell!
Men uansett hva det kommer av, så er det verdt å prøve det en føler er verdt å prøve!![:D]
Så nå blir det akupunktur og babyklister, og masse masse tro på at denne gangen SKAL det gå[;)]
Jeg fikk nåler i foten for å redusere stress, og to nåler i magen for å stimulere forholdene der inne! Husker ikke helt hva hun sa, men skulle gjøre det enklere for egget å feste seg...[8D]

litjpia.tm; http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=9507009 [;)]

Back
Topp