Akupunktur?

Lillebabs..

Glad i forumet
Ser at det er noe som heter igangsettende akupunktur og noe som heter modnings akupunktur. Fikk i dag akupunktur i lilleterne å innersiden av leggene. Hva er di mot? Noen som vet?

jeg har fått både riestimulerende og modningsakupunktur og kan fortelle at riestimulerende settes i lilletærne hvertfall [:)] fikk aldri noe i leggene jeg.. men det virker som de setter litt forskjellig, ut fra hva jeg har hørt av andre også.

jeg har termin 28., og går til modningsakupunktur[;)] fikk nåler i både leggen og over tærne

ORIGINAL: inamaria

jeg har fått både riestimulerende og modningsakupunktur og kan fortelle at riestimulerende settes i lilletærne hvertfall [:)] fikk aldri noe i leggene jeg.. men det virker som de setter litt forskjellig, ut fra hva jeg har hørt av andre også.

høres bra ut [;)] mener hun sa di i leggene var for å åpne bekkene eller noe sånt..

Igangsetting eller riefremkallende akupunktur har mye av de samme punktene som går på modning, men man stimulerer mye mer slik at man oppnår chi.

ORIGINAL: lykkelige meg

ORIGINAL: inamaria

høres bra ut [;)] mener hun sa di i leggene var for å åpne bekkene eller noe sånt..

jeg har fått for å åpne bekkenet også, så det er helt klart forskjell på hvor de setter, siden jeg ikke har fått i leggene, men hvis du fikk i lilletærne, ikke så langt fra tåneglen så skal det nok være riestimulerende, for det sa akupuntøren ganske klart fra om når han stakk, at disse var riestimulerende [:)]

fikk også tre nåler 6 cm nedenfor navlen, og disse var for å modne livmora slik at de riestimulerende nålene skulla ha noen effekt, da jeg ikke var moden i det heletatt når jeg gikk dit.

Back
Topp