Akupunktur til modning

Eg betalte 400kr første time, var inne 1 time[emoji5]

Hørtes litt mer fornuftig ut spør du meg, men her i Trondheim er det tydeligvis dyrt. Billigste jeg fant var vel 650 for første time og 440kr for neste.. med bare 6 dager til termin tror jeg at jeg står over, for sjansen er jo der at jeg uansett ikke rekker flere behandlinger, og det gir vel ikke så mye effekt med bare en..

Eg har vore på første modningsakupunktur time i dag. Skal tilbake om 1 veke, og etter det skal vi prøve på 2 gongar pr veke.

600,- for første gang, då tok det 1 t og ho var inne hos meg heile tida. Fikk totalt 10 nåler.
Vidare betaler eg 350,- pr gong.

Eg har vore på første modningsakupunktur time i dag. Skal tilbake om 1 veke, og etter det skal vi prøve på 2 gongar pr veke.

600,- for første gang, då tok det 1 t og ho var inne hos meg heile tida. Fikk totalt 10 nåler.
Vidare betaler eg 350,- pr gong.
Føler du noen endring i kroppen etter akupunkturen?
Jeg har min første time på mandag (38+0) og er sååå spent!

Føles jo ut som om jeg gjør noe aktivt for å hjelpe babyen på vei [emoji1]

Føler du noen endring i kroppen etter akupunkturen?
Jeg har min første time på mandag (38+0) og er sååå spent!

Føles jo ut som om jeg gjør noe aktivt for å hjelpe babyen på vei [emoji1]

No har jo eg gått med ganske konstante kynnera i månedsvis. Men følte dei tok litt meir tak i går kveld, samt eit meir press nedover/bakover på ein måte. Ja, er einaste "hjelpa" eg kjem til å teste denne gongen. muligens eg får litt hjelp av gubben også xsmile4. Ellers skal eg slappe mest mulig av å ta det med ro desse siste vekene!!

Fikk også beskjed om å masere/trykke litt på eit punkt mellom tommel og peikefinger, samt mellom stortåa og den ved sidan av. Der har vi nokre ømme punkt som vistnok hadde noko med modning å gjere. (Eg kan fint lite om anatomi og huska faktisk ikkje kva ho sa :rolleyes::hilarious:)

No medan eg skriv kjenner eg at eg har litt kraftigste mensmurringar enn tidlegare også, så håpar det har noko for seg dette! :)

Var til akupunktur på onsdag. Satt med 3nåler i hvert bein i 2 timer.... håper det hjelper [emoji3] fikk det 30 min med forrige og en uke etter var han ute. Men det kan jo være tilfeldig!

4bb58edbb63773a2917283be85b7e120.jpg

Satt 20min med 8 nåler [emoji106]

..følte vel egentlig ikke at det skjedde noe særlig, men er likevel glad for at jeg benyttet muligheten :)
Det kan jo kun være positivt tenker jeg!

Tusen takk! Termin er egentlig 20.januar. eg satte vel begge dele, eg er litt usikker egentlig :)

Ok :) eg skal sette modningsakupunktur nr 2 i morgontidleg, er 38+3 då. Håpar det blir litt meir fart i modninga då.. Ho set ikkje igangsettingsnåler før veke 39.

Back
Topp