Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på mandag [emoji4]
Venninna mi brukte det på de 3 første, og de kom 2 dager før termin [emoji106]
..hun gjorde det ikke på sitt 4.barn, som kom noen dager på overtid
På mandag er jeg uke 38+0. Dette blir mitt første barn, så jeg har bestilt det basert på venninna mi og ett tysk forskningsstudie [emoji1] Aldri prøvd akupunktur tidligere..Har du tatt noe tidligere, eller er dette første behandling? Hvor langt er du på vei?
Jeg har lyst å prøve, men lurer på om det er forseint. Er uke 39+3 idag. Har sendt melding til en klinikk her for å høre hva de tenker.. [emoji4]
På mandag er jeg uke 38+0. Dette blir mitt første barn, så jeg har bestilt det basert på venninna mi og ett tysk forskningsstudie [emoji1] Aldri prøvd akupunktur tidligere..
Vil ikke tro det er "for seint" for deg å begynne, all modning er jo bra uansett nå tenker jeg! [emoji106]
Har lest litt på det og har bestillt time til idag. Det er vel aldri for sent å prøve? Leste at de pleide gjøre det de 2-3 siste ukene. Noen tar 1-2 ganger i uka også. Skal høre hva hun mener[emoji5]
Jeg er 37+6 i dag. Hun sa at du kan begynne fra uke 36, men det var noen punkter hun ikke hadde lov å sette før du var kommet til uke 38. Så uke 38 var helt innanfor, det var heller aldri for sent. Hun jobba litt mer heftig med nålene etter uke 38 så i hendene kjente jeg det godt! Håper det funker[emoji4] men jeg har tro på det da, kanskje det også spiller litt inn!
Husker ikke nøyaktig, men tror jeg betalte 350-450kr pr gang sist. Det er seks år siden. Hadde nok ikke gjort det om det hadde kostet så mye mer!Hvor mye betaler dere for dette? Jeg skulle bestille meg en time nå, men fikk beskjed om 750kr for første runde og 650 etter det.. synes det hørtes veldig mye ut? Ble plutselig litt usikker på om det er verd det likevel da![]()
Husker ikke nøyaktig, men tror jeg betalte 350-450kr pr gang sist. Det er seks år siden. Hadde nok ikke gjort det om det hadde kostet så mye mer!
Jeg måtte i tillegg kjøre over en time + ta en ferge hver vei, så det ble dyrt nok liksomNei, var liksom den prisen jeg hadde sett for meg.. kanskje opp mot 500, men så mye som 750 hadde jeg aldri trodd
Jeg betalte 350,- idag, for 30 minutterHvor mye betaler dere for dette? Jeg skulle bestille meg en time nå, men fikk beskjed om 750kr for første runde og 650 etter det.. synes det hørtes veldig mye ut? Ble plutselig litt usikker på om det er verd det likevel da![]()