Akupunktur og ivf?

Minni123

Betatt av forumet
Hei.:happy:

Noen som har erfaring? Positivt? Negativt?
Vurdere å prøve akupunktur på siste forsøket.. Begynner å bli desperat!

Jeg prøvde akupinktur men det var på slutten av svangerskapet.. tenkte vel før og men turte aldri..og kan si nå at det var ikke noe å være redd for ;)

Hei, jeg prøvde under ett forsøk, det var velllldig deilig og avslappende men jeg ble ikke gravid. Det sies at man må gå i en lengre periode så hvis du er interessert ville jeg bare begynt, du gå sånn 1 gang i uken til vanlig og litt oftere opp mot innsett. Jeg hadde om morningen før innsett OG rett etterpå! Det er dyrt og litt styr så jeg har ikle fortsatt men jeg tror virkelig at det er bra!

Om du bor i Stavanger/Sandnes og vil ha en anbefaling gi bare beskjed, han jeg brukte var kjempeflink og hadde mye kunnskap om akupunktur og infertilitet.

Jeg hadde akupunktur etter begge mine innsett, første gang endte det i kjemisk, andre gangen ser det ut til å gå bra! Har nå en vakker gutt i magen og er snart halvveis i svangerskapet :-) Tror vi betalte ca 500,- for behandlingen etter innsett. Var forresten på Ciconia i Danmark!

Vi gikk til youpingakupunktur.no i Oslo siste forsøket. Startet før sprayen og hadde siste time dagen før innsett. Kan selvsagt være tilfeldig, men det var eneste gang av 6 forsøk hvor vi fikk to brukbare egg og det ene ble til en gutt. Hun har jobbet med barnløshet i mange år og jeg fikk en god følelse av å være dee i tillegg til at jeg sovnet hver gang og fikk slappet av litt. Lykke til!

Back
Topp