Akupunktur mot kvalme?

3 barns mammaen

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Er det noen av dere som har testet akupunktur mot kvalme?
Jeg fikk time allerede imorgen og er SÅ spent på om jeg vil merke noe forskjell!! :woot:
 
Har ikke prøvd det mot kvalme men har prøvd det mot andre ting og har virkelig troen på akupunktur :)

Lykke til i morgen, blir spennende å høre hvordan det gikk :) Må kanskje gå noen par ganger før du eventuelt merker noe forskjell kanskje?
 
Har ikke prøvd det mot kvalme men har prøvd det mot andre ting og har virkelig troen på akupunktur :)

Lykke til i morgen, blir spennende å høre hvordan det gikk :) Må kanskje gå noen par ganger før du eventuelt merker noe forskjell kanskje?


Jaa jeg har også trua på det. Men har ikke prøvd det tidligere. Så er kjempespent!! Er i allefall "open minded" og tenker at all hjelp mot en bedre form nå, er bedre enn ingen;)
T.o.m fastlegen var positiv til at jeg skulle forsøke det, når jeg var der idag:joyful:

Jeg skal oppdatere her imorgen:p
 
Nå har jeg vært å fått akupunktur. Jeg fikk fotsone-terapi samtidig, og hun gav meg tips til hva jeg burde be legen om å sjekke med blodprøver i forhold til hva hun kjente.
Følte meg fin rett etterpå og er fortsatt i ok form.
Skal tilbake på mandag, og hun sa jeg måtte forsøke 3-4 behandlinger før jeg evnt. konkluderte med noe.
Noen blir umiddelbart bedre, mens andre har mer sammensatt bilde av kvalmen og behøver flere element for at det skal bedres.
Jeg er positiv etter dagens behandling og håper det snur fra idag av:Heartred
 
Nå har jeg vært å fått akupunktur. Jeg fikk fotsone-terapi samtidig, og hun gav meg tips til hva jeg burde be legen om å sjekke med blodprøver i forhold til hva hun kjente.
Følte meg fin rett etterpå og er fortsatt i ok form.
Skal tilbake på mandag, og hun sa jeg måtte forsøke 3-4 behandlinger før jeg evnt. konkluderte med noe.
Noen blir umiddelbart bedre, mens andre har mer sammensatt bilde av kvalmen og behøver flere element for at det skal bedres.
Jeg er positiv etter dagens behandling og håper det snur fra idag av:Heartred
Høres lovende ut. Håper det hjelper :)
 
Spennende :angelic:
 
Back
Topp