Akupunktur mot bekkensmerter

trollungen2015

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Et lite tips til dere som sliter med vondt i bekkenet, enten det er bekkenløsning eller -låsning... Prøv akupunktur!

Jeg gikk i mange uker til kiropraktor, men det hjalp minimalt. Prøvde bekkenbelte og trening, men til ingen nytte. Så prøvde jeg akupunktur to ganger, og nå er jeg nesten helt smertefri! :)

Jeg suger til meg alle slikt tips! Takk!
Her er det symfysen som er ille. Tok det det også?

Prøvde akupunktur tidlig i svangerskapet mot kvalme. Var veldig effektivt for meg hvertfall!

Jeg suger til meg alle slikt tips! Takk!
Her er det symfysen som er ille. Tok det det også?

Prøvde akupunktur tidlig i svangerskapet mot kvalme. Var veldig effektivt for meg hvertfall!

For meg satt smertene bak i halebeinet, med skikkelige strålinger ned i rumpa og lårene. Det forsvant på et blunk for min del. Men hun jeg var hos hadde svært god erfaring med akupunktur mot alle typer bekkensmerter, så jeg ville absolutt prøvd det ut hvis jeg var deg!

Takk for tipset! Det må prøves. Håper bare jeg får tid til det. Har nettopp meldt meg på svømmekurs for gravide som kan hjelpe litt mot smertene. Jeg har så vondt at hvergang jeg må nyse begynner jeg å gråte samtidig :(

Det er nok individuelt hva som fungerer. Prøvde akupunktur uten virkning, men har stor nytte av svømming, øvelser i vann og slynge-øvelser med fysioterapeut. Bra at man finner noe som hjelper, så lykke til alle sammen :)

Det er nok individuelt hva som fungerer. Prøvde akupunktur uten virkning, men har stor nytte av svømming, øvelser i vann og slynge-øvelser med fysioterapeut. Bra at man finner noe som hjelper, så lykke til alle sammen :)

Det er absolutt individuelt ja. Jeg prøvde kiropraktor, fysioterapi, vanntrening og bekkenbelte uten effekt, så for meg var akupunktur helt fantastisk. :)

Lurt, takk for tips :-)

Prøvde kiropraktor første svangerskap, men det ble ikke spesielt mye bedre. Andre gang og denne har jeg gått til Fysio + svømming, det funker veeeldig bra!!
Men greit å ha akupunktur i bakhånd :-)

Back
Topp