Akupunktur mot angst??

.Anonym.

Glad i forumet
Jeg prøver å bli gravid, og vil slutte på alle medisinene. Har fått beskjed av lege, gynekolog og psykiater at der går fint å bruke den lave dosen jeg bruker under graviditet. Men jeg vil helst slutte med alt.

Er det noen her som har prøvd akupunktur eller andre ting mot angst ? Hjalp det ? :)
 
Hei du!
Jeg har bekymringsangst og har gått (og går fortsatt) til psykolog og akupunktør i ett år nå. Jeg har hatt stor og god effekt av det og har det ganske godt om dagen. Kombinasjonen har vært gull verdt her og jeg har nå to behandlinger i måneden kontra for ett år siden da jeg hadde opptil fem.
Jeg håper du får samme gode effekt og jeg ønsker deg lykke til med både det og prøvingen. ;-)
Stor klem.
 
Hei du!
Jeg har bekymringsangst og har gått (og går fortsatt) til psykolog og akupunktør i ett år nå. Jeg har hatt stor og god effekt av det og har det ganske godt om dagen. Kombinasjonen har vært gull verdt her og jeg har nå to behandlinger i måneden kontra for ett år siden da jeg hadde opptil fem.
Jeg håper du får samme gode effekt og jeg ønsker deg lykke til med både det og prøvingen. ;-)
Stor klem.
Så bra! Da skal jeg prøve det ! Går til psykolog men føler ikke han hjelper så godt.. Han er snart pensjonist og husker ingenting :( og det tar så lang tid å få ny.. Takk ❤️
 
Hei du!
Jeg har bekymringsangst og har gått (og går fortsatt) til psykolog og akupunktør i ett år nå. Jeg har hatt stor og god effekt av det og har det ganske godt om dagen. Kombinasjonen har vært gull verdt her og jeg har nå to behandlinger i måneden kontra for ett år siden da jeg hadde opptil fem.
Jeg håper du får samme gode effekt og jeg ønsker deg lykke til med både det og prøvingen. ;-)
Stor klem.
Ble du henvist til akupuntur eller er det sånn man bare bestiller? :)
 
Ble du henvist til akupuntur eller er det sånn man bare bestiller? :)
Jeg ringte til ei i nærheten av jobben min og hun hadde ledige timer. Jeg betalte 430 kr hver gang og lå i en sånn ca. 30-40 minutter hver gang.
Hun har flyttet til andre siden av landet nå og jeg går derfor ikke lenger til akupunktør.
Tenker på å fortsette et annet sted etter hvert. :)
 
Jeg ringte til ei i nærheten av jobben min og hun hadde ledige timer. Jeg betalte 430 kr hver gang og lå i en sånn ca. 30-40 minutter hver gang.
Hun har flyttet til andre siden av landet nå og jeg går derfor ikke lenger til akupunktør.
Tenker på å fortsette et annet sted etter hvert. :)
hvordan merket du effekten? Hvis jeg kan spørre? Med en gang eller mange timer med akupunktur?
 
hvordan merket du effekten? Hvis jeg kan spørre? Med en gang eller mange timer med akupunktur?
Det kan du bare spørre om ;-)
Jeg husker ikke helt når effekten traff meg helt (datomessig), men jeg tok en god del behandlinger før jeg kom til den plassen jeg er nå.
Jeg sliter med indre uro og bekymringsangst og behandlingene har hjulpet meg til ikke å bikke over til angst om jeg tenker på vanskelige ting.
Med teknikker fra psykologen og også den indre støtten fra akupunktør gjorde, og gjør, at jeg står litt mer stødigere enn før. Jeg kjente det som en trygghet kom tilbake, (noen av timene flommet tårene fordi hun tok tak i sorg og svik), det er litt vanskelig å forklare altså..
Så, jeg kjente forandringer med én gang, men det tok litt tid (nesten ett år) før jeg var tilbake til "normalen". Jeg har fortsatt angsten, men kontrollerer den bedre nå.
Dette ble langt og jeg håper at du fikk noen svar i hvertfall.. :)
 
Så bra! Da skal jeg prøve det ! Går til psykolog men føler ikke han hjelper så godt.. Han er snart pensjonist og husker ingenting :( og det tar så lang tid å få ny.. Takk ❤️
Jeg har helt glemt å svare deg på denne, beklager.. <3
Har du fått byttet psykolog og prøvd akupunktur?
Håper du har det fint.
 
Jeg har helt glemt å svare deg på denne, beklager.. <3
Har du fått byttet psykolog og prøvd akupunktur?
Håper du har det fint.
Går helt fint ! <3

Nei har ikke byttet og heller ikke prøvd akupunktur :/ ska prøve akupunktur nå i august før jeg skal sette inn egg :) jeg har det veldig bra nå!:) går det bra med deg ?
 
Back
Topp