Man kan si at dersom du kjører ned sykehusbakken, svinger til høyre i lyskrysset så har hun salongen sin på høyre side før lyskryss numer 2 blir det vel. Du parkerer omtrent på fortauet ved veien. Hun heter Bjørg og var på klinikken før men det er mer avslappendes å være vekk fra hvilerommet på fertilitetsklinikken så derfor er hun ikke der lenger. Jeg valgte å starte med akupunktur med engang etter mitt første mislykkedes forsøk, da var jeg der ca 1 gang i uken eller andver uke ettersom det passet. dette var for å forberede kroppen før medisinene for å få mindre bivirkninger, og balansere kroppen bedre. Jeg gjorde det for migrenen min også, og det har hjulpet der.ellers så anbefaler dem vel å kanskje få kroppen i balanse før forsøket, slik at det funker bedre med insettingen og masasjen der, men det holder med før og etter insettingen dersom du foretrekker det, de fleste har bare gjort det. Men du kan jo ringe henne og høre hva hun anbefaler, så kan du starte med moxa rolls en sigar som du bruker på livets port i korsryggen i 10 minutter, det er en sigar av burot som du tenner på. Dette er bra for livmoren. Jeg brukte den noen dager på rad første gangen så 1 gang i uken, startet opp igjen fø insetting hver dag 2 dager og hver dag fra rugeperioden frem til festingen skjer, regner med at jeg tar siste gang på mandagen.
Det koster 300 kr pr akupunktur time som er 30 min, så det betyr 600 kr på insettingsdagen.
Bor du langt fra Porsgrunn i kjøretid? Jeg kjørte en time for å komme dit.