Akupunktur i Porsgrunn

Jane2

Elsker forumet
Dere som har vært i Porsgrunn og fått akupunktur ved innsetting. Er det en akupunktør som kommer på klinikken i Porsgrunn og setter nålene før og etter? Som man kan bestille der (i forkant) uten å ha vært hos vedkommende før? Bør man ta mer akupunktur enn de to gangene rett før og etter?

Man kan si at dersom du kjører ned sykehusbakken, svinger til høyre i lyskrysset så har hun salongen sin på høyre side før lyskryss numer 2 blir det vel. Du parkerer omtrent på fortauet ved veien. Hun heter Bjørg og var på klinikken før men det er mer avslappendes å være vekk fra hvilerommet på fertilitetsklinikken så derfor er hun ikke der lenger. Jeg valgte å starte med akupunktur med engang etter mitt første mislykkedes forsøk, da var jeg der ca 1 gang i uken eller andver uke ettersom det passet. dette var for å forberede kroppen før medisinene for å få mindre bivirkninger, og balansere kroppen bedre. Jeg gjorde det for migrenen min også, og det har hjulpet der.ellers så anbefaler dem vel å kanskje få kroppen i balanse før forsøket, slik at det funker bedre  med insettingen og masasjen der, men det holder med før og etter insettingen dersom du foretrekker det, de fleste har bare gjort det. Men du kan jo ringe henne og høre hva hun anbefaler, så kan du starte med moxa rolls en sigar som du bruker på livets port i korsryggen i 10 minutter, det er en sigar av burot som du tenner på. Dette er bra for livmoren. Jeg brukte den noen dager på rad første gangen så 1 gang i uken, startet opp igjen fø insetting hver dag 2 dager og hver dag fra rugeperioden frem til festingen skjer, regner med at jeg tar siste gang på mandagen.

Det koster 300 kr pr akupunktur time som er 30 min, så det betyr 600 kr på insettingsdagen.

Bor du langt fra Porsgrunn i kjøretid? Jeg kjørte en time for å komme dit.

OBS jeg svarte hvist ikke på alt, du må ringe når du staretr opp og si ca hvem uke du skal ha uttak, så runger du henne på ultralyden eller siste ultralyd når du har fått klokkeslett og dato både for uttak og insetting, slik at hun for bokket deg inn, det er ikke noe problem for hun har 2 senger.

Hun heter Bjørg Kløverød TLF: 35 57 16 95 / 90 91 60 85
Sverresgate 14
3916 POrsgrunn

Det er drøye to timer til Porsgrunn herfra, så det blir nok for langt å kjøre. Men det er noen akupunktører i nærheten her også, så da kan jeg kanskje gå til en av dem i forkant, og til Bjørg på innsettingsdagen?

Takk for telefonnr[:D] Kommer nok til å ringe henne for å høre hva hun anbefaler til tirsdag[:)]

ORIGINAL: Jane2

Det er drøye to timer til Porsgrunn herfra, så det blir nok for langt å kjøre. Men det er noen akupunktører i nærheten her også, så da kan jeg kanskje gå til en av dem i forkant, og til Bjørg på innsettingsdagen?

Det kan du gjøre, og Bjørg er behjelpelig med punkter dersom den andre akupunktøren lurer på hva hun pleier å gjøre.

Takk for alle svar og tips, Twinanne[:D] 

Nå må jeg legge meg. Go natt alle sammen[;)]

Sov godt dalegger meg nok snart jeg også.

Back
Topp