Akupunktur for modning???

dun-dun

Betatt av forumet
Nå er bekkenløsningen min så ille at jordmor sa dette går ikke mer og vil gjøre det hun kan for å framskynde fødsel uten å faktisk sette meg igang. Fortsatt 14 dager til termin, men hun vil se om hun kan strippe meg på torsdag, og både hun og osteopaten min anbefaler modningsakkupunktur.

Er det noen som har erfaring med sistnevnte? Har det noe effekt? Jeg har egentlig ikke så mye tro på det, og liker ikke nåler så godt. Samtidig er jeg så hemmet nå og kan tidvis ikke gå, at jeg er litt desperat.

Jeg settes jo gjerne igang jeg, men gjøres det noen gang så tidlig når det bare er snakk om bekkenplager? Noen som vet?

Drittlei nå. Klarer ikke gjøre noenting og er avhengig av hjelp til ALT :(

Jeg har hatt god effekt :) Hatt tre behandlinger, og ved forrige (i går) var jeg 2 goode cm åpning :)
Gikk fra å bare være myk med 0 cm åpning til disse to gode cm på ei uke.
Skal til jm igjen i morgen, får sjekka åpning igjen da, og håper jeg ikke rekker den neste akupunkturen på torsdag ;)

Jeg gikk på overtid :) får det denne fangen også, Blir spennende å se når det blir fødsel :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk det i mine to forrige sv.skap, og gikk 13 og 11 dager over. Så på min kropp hadde det liten effekt;)

Trur det hjelper i lag med stripping. Fikk første omgang i dag, skal tilbake på fredag. Skader ikke å prøve.

Jeg gikk forrige gang, og går nå... Så vidt jeg har forstått skal den behandling jeg får sørge for raskere åpningsfase/fødsel og sørge for at forholdene er modne når babyen er klar, altså forventer jeg ikke at ungen skal komme lenge før termin.

Hadde kjapp åpningstid forrige gang og totalt 8 timer i fødsel, 5 dager å overtid. Får også nåler for en del andre plager jeg har og merker en viss effekt av det.

Back
Topp