Akupunktur, farlig??

• Trådstarter Trådstarter Anonym11
  • Opprettet Opprettet
A

Anonym11

Guest
Tar akupunktur før jeg skal ha innsett. Får nåler i magen. Den jeg tok idag gjorde veldig vondt da jeg tok den.. Etterpå kjente jeg deg "strålte" på en måte oppover magen. sa ingenting. Da jeg kom hjem og nå, kjenner jeg enda at det er ubehagelig! Ekkelt å bøye seg, stå oppreist osv.

Kan akupunktur være farlig ? Treffe feil?

Tror ikkje d kan være farlig,men hvis du føler ubehag hadde eg absolutt ringt enten behandler eller lege å forhørt meg...

Fått masse akupunktur både før graviditet, når jeg har vært det og da jeg fødte nr 2!
Hvis du kjenner det etterpå er det nok bare fordi nålen har truffet godt og punktet "fortsetter å jobbe"!
Ville evt snakket med en proff akupunktør, men tror ikke det er noe farlig!
Lykke til! :)

Enig med TheUgg

Altså akupunktur er en behandlings metode som funker og da har det to sider av samme sak. Altså behandling kan gå feil, men grunnleggende akupunktur betyr å sette i gang kroppens helbredelse, dette kan få noen korte innvirkninger eller lengre innvirkninger. Som det høres ut som ble satt i gang her. Men viss du føler mer ubehag gjennom kvelden og det blir værre så kontakt en proff akupunktør eller legen.

Ja de kan treffe feil, men det går da over, så det er ikke farlig :-)
Er sjeldent en akupunktør gjør en slik blemme

Back
Topp