Akupunktur eller soneterapi??

Mammatilei

Elsker forumet
[:)]Hei!!
Jeg tenkte jeg skulle prøve enten akupuntur eller fotsoneterapi for å se om det blir barn på oss [:)]. Er det noen som har noen erfaringer med noe av dette?? Eller noen som har prøvd begge deler??
Må jo finne på noe mens vi venter på å komme inn på Ullevål [:)]. Kanskje vi slipper å dra dit i det hele tatt! Hehe.

Nå i påvente av å bli innkallt til Ullevål har jeg bestemt meg for å prøve alternativ beh.. Snakket med en soneterapaut i dag som har gode anbefalinger fra mange jeg kjenner godt. Snakket med henne i tlf i dag og hun har hjulpet mange som er ufrivillig barneløse hvor de ikke finner noen grunn.. Hun kombinerer akupunktur og soneterapi.lir kjempe spennende å prøve :))
Egentlig har jeg i utgangspunktet ikke helt tro på slike ting, men ettersom legene ikke klarer å hjelpe oss og mange har positive erfaringer veldger jeg å prøve dette!! Kanskje vi slipper prøverørs behandling å.. hehe [:)]

jeg har gått til ei dame som driver med begeg delier, hun har hjulpet mange par. Jeg gikk dit og forbindelse med prøverøret mitt, jeg tok fotsoneterapi for og øke eggproduksjonen, hun tok akupunktur som en støtte mens hun maserte. På det forsøket fikk jeg ut 11 egg og 10 var modne, første gang jeg har hatt så stort antall. Jeg gikk bare 1 gang, skulle sikkert ha fortsatt så kanskje det hadde sitti på det forsøket også, men begynte og småblø, antaglig ble det mye sirkulasjon i livmor og slimhinne ble mye stimulert så det ble bare med den ene behandlingen. Jeg vil anbefale det hvertfall, skader overhode ikke. Masse lykke til [:D]

Jeg tok akupunktur fra negativ test etter første IVF og frem til 2. IVF, så tok jeg delvis akupunktur under forsøket men ikke jeg begynte på sprøyter, men tok før og etter utak og det ble positiv test med IVF nr 2, resultateter veslegutten min. Om det hadde noe å si kan jeg ikke svare deg på.

Jeg har også begynt med både fotsoneterapi og akepunktur nå. Hun terapauten jeg går til driver også med homeopati og hun har satt meg på noen tabletter som heter "sepia D30" som skal være bra for å øke fruktbarheten   Vi håper at dette skal hjelp oss med å få en liten spire.
Så får vi bare vente å se, jeg kommer uansett til å fortsette med begge deler selvom det ikke skulle gå med en gang...

JEg håper dette hjelper. Jeg skal ringe på mandag og bestille time så det blir spennede. Det må jo være noe i det, ettersom mange sier de har hjulpet for diverse ting. Gleder meg!! Hehe..[:)]
Ønsker alle en fortsatt god helg!

hei[;)]vil bare ønske deg lykke til[;)]er verd og prøve, har selv begynt og gå til akupunktur.lykke lykke til[;)][;)]

Back
Topp