Aktivt svangerskap

Mommylife

Betatt av forumet
Septemberbarna 2019
Hva gjør du for å holde deg aktiv i svangerskapet? :) Jeg synes det har vært så tungt å få til noe som helst de siste dagene. Har gjort forefallende husarbeid og ellers sovet. Har hatt noen dager fri etter nattevakt. Lurer på hvordan dette skal gå fremover :p
 
Det er januar, den kjedeligste måned i hele året jeg slite med mørket og har ingen motivasjon jeg glede meg til våren
 
Jeg jogger litt på mølla og trener styrke 2 eller flere ganger i uken. Det er deilig når det er blitt gjort, men sliter en del selv med at jeg er trøtt. Kan sove hele dagen om jeg hadde hatt muligheten til det :oops:
 
Er så trøtt om dagen. Tenker kvelden før imorgen skal æ regne, meeen så orker æ ikke neste dag likevel :( Håper æ ble flinkere når sola kommer tilbake og det blir lysere ute :)
 
For øyeblikket e æ i så dårlig form at bare det å gå ut med søpla føles uoverkommelig :sorry:
Skal dra til legen over helga og be om kvalmestillende.
Håper iallefall at jeg kan få gått litt tur, trent litt styrke og kanskje syklet litt:happy:
Forrige svangerskap gikk jeg på gravidesvømming, det var fantastisk deilig. Hadde siste time 2 dager før han kom:hilarious:
 
Back
Topp