Aktivitetstråd??

Lussekatt

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har vi det på den skjulte? Jeg har blitt "kastet ut" siden jeg ikke har vært aktiv i jula og førjulstia :p Synes egentlig den regelen om visst antall innlegg er litt på kanten. Har tre unger , gård, hester, hunder, jobber litt, og har en mann som jobber mye. Var lite inne i desember, og med syk bebis i jula har jeg ikke vært så mye på nett :O)

Men men .... Er det noe tråd på det?
 
Var ett krav om 10 innlegg/kommentarer i mnd.
 
Og de var vel generøse i julen ettersom jeg forstod det
 
Har vi det på den skjulte? Jeg har blitt "kastet ut" siden jeg ikke har vært aktiv i jula og førjulstia :p Synes egentlig den regelen om visst antall innlegg er litt på kanten. Har tre unger , gård, hester, hunder, jobber litt, og har en mann som jobber mye. Var lite inne i desember, og med syk bebis i jula har jeg ikke vært så mye på nett :O)

Men men .... Er det noe tråd på det?


Tror ikke det er så altfor vanskelig å komme inn igjen, men det krever vel litt aktivitet her på åpent først. Enig i at det ikke alltid er like lett å være aktiv nok på forumet for å innfri kravene. Håper du kommer deg inn igjen :)
 
Ti innlegg på en mnd er latterlig lite synes jeg.

Er ganske mange på skjult og det tar mye tid å gå gjennom hver enkelt for å se hvem som skal beholde tilgang hver mnd.
 
Og 10 innlegg er lett å skrive på en kveld om man tar seg tid til å sitte 30 min på forumet.
 
Jeg har ikke tid til å sitte 30 min på forumet :p Noen ganger kanskje :p Men hvis det er ti i mnd så er jeg på vei :D
 
Og vi fjerner ikke de som typ har 7 - 8 innlegg, vært snille synes jeg.

De fleste som ble fjernet hadde 0! Innlegg på en hel mnd og resten under 5.
 
Må jeg søke meg inn igjen da? Når jeg har nådd ti eller kommer det opp automatisk? :wacky:
 
Må jeg søke meg inn igjen da? Når jeg har nådd ti eller kommer det opp automatisk? :wacky:

Du må spørre om tilgang på nytt ja.

Og husker ikke helt men tror det var 50 innlegg på åpent for å komme inn igjen?
 
50??? :dead::wtf::eek::hungover::depressed::yuck: jaja... :p

Men er ikkje det totalt..? Altså, at ein har over 50 innlegg totalt på brukaren sin.

Trudde det kravet var for å forhindre nyoppretta snikar-profilar å få tilgang.

Eg pleier forøvrig å ta meg eit raid når eg veit eg har vert rolig ein periode. Veit jo kor kjekt det er når eg får hjelp når eg sjølv spør om noko, så prøver å svare der eg kan :)
 
Jeg synes det er litt greit det er et krav også jeg da, sånn at de som er skrive på skjult ikke trenger å tenke på at det er mange snikere der. Det er jo skjult for en grunn, at det skal være litt mer privat og beskyttet.
 
Det var 50 innlegg man trengte på åpent for å komme inn på skjult. Tenker at det egentlig bør være 50 innlegg på august sin åpne side jeg, for om alle som har 50 innlegg på forumet kan komme inn, kan jo nesten alle komme inn!
 
Det var 50 innlegg man trengte på åpent for å komme inn på skjult. Tenker at det egentlig bør være 50 innlegg på august sin åpne side jeg, for om alle som har 50 innlegg på forumet kan komme inn, kan jo nesten alle komme inn!
Det er 50 inne på august som teller. (inkl. Leker, dagbok og bilder) Vi kan jo ikke slippe inn hvemsomhelst. :)
 
Men vi må få opp aktiviteten inne på forumet her å.. Er noen mnd siden noen i august gjengen har vunnet i topp 100 :p
 
Men vi må få opp aktiviteten inne på forumet her å.. Er noen mnd siden noen i august gjengen har vunnet i topp 100 :p
Må prøve å komme meg tilbake hit jeg også:D
 
Back
Topp