Hvordan er aktivitetsnivået til den lille nå på slutten?
Er h*n sterkere/svakere? Roligere eller mer aktiv?
Er h*n sterkere/svakere? Roligere eller mer aktiv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her hos meg ogsåHer er hun fortsatt aktiv men ikke så samme måte som tidligere. Sover mer enn hun gjorde tidligere. Spark er det også lite med, men hun dytter ut hele kroppen så det er vondt til tider.. Så myyyyye bevegelse![]()
Synes det blir bare mer og mer . Spurte på sykehuset om det ikke kunne bli for mye, men det kunne det ikke. Han er helt turbo og jeg begynner virkelig å lure til tider.Hvordan er aktivitetsnivået til den lille nå på slutten?
Er h*n sterkere/svakere? Roligere eller mer aktiv?![]()
Samme her. Skikkelig turbo!Synes det blir bare mer og mer . Spurte på sykehuset om det ikke kunne bli for mye, men det kunne det ikke. Han er helt turbo og jeg begynner virkelig å lure til tider.
Signerer denneHer er hun fortsatt aktiv men ikke så samme måte som tidligere. Sover mer enn hun gjorde tidligere. Spark er det også lite med, men hun dytter ut hele kroppen så det er vondt til tider.. Så myyyyye bevegelse![]()
Har hatt en sånn dag her å, kjenner at mini beveger seg, men han er mye roligere enn vanlig. Vært litt sånn k det siste egentlig. Skal til jm i morgen, tenkte å høre med henne da om dette er vanlig. Håper han kvikner litt til utover kvelden - stort sett da han er mest aktiv.I dag synes jeg lillemor har vært rolig. Hun beveger seg en del, men bevegelsene er langsommere og "seigere" enn de pleier. Noen som har opplevd dette når fødselen nærmer seg?
Har vært det samme her også de siste dagene. Må flere ganger sette meg ned for å få kontakt og da kommer det stort sett respons veldig fortI dag synes jeg lillemor har vært rolig. Hun beveger seg en del, men bevegelsene er langsommere og "seigere" enn de pleier. Noen som har opplevd dette når fødselen nærmer seg?
Har hatt en sånn dag her å, kjenner at mini beveger seg, men han er mye roligere enn vanlig. Vært litt sånn k det siste egentlig. Skal til jm i morgen, tenkte å høre med henne da om dette er vanlig. Håper han kvikner litt til utover kvelden - stort sett da han er mest aktiv.
Godt å høre at flere merker det sammeHar vært det samme her også de siste dagene. Må flere ganger sette meg ned for å få kontakt og da kommer det stort sett respons veldig fort![]()
Akkurat samme som her. Jeg også tenker mye på det, men så lenge jeg kjenner noe når jeg tar det rolig så er det bra. Virker som vi er flere som har det likt jaGodt å høre at flere merker det sammeVanligvis blir det skikkelig balluba etter at jeg har spist, men i går kveld og i dag har det vært annerledes. Men når jeg setter meg ned med hendene på magen, kjenner jeg jo at hun beveger seg
![]()