Aktivitetsduk

Tiril123

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Trenger tips til duk som er passelig å bruke som aktivitetsduk? Altså til maling og diverse? Fikk en voksduk til julegave, men denne ble satt merker på første dagen? Umulig å få vekk.

Vi har en voksduk til det. Med flekker på. Men siden den bsre brukes til slikt er det greit.

Det hadde vi i min oppvekst også.

Duken er jo for å skåne bordet? Tror ikke jeg har sett en eneste ren aktivitetsduk i mitt liv annet enn rett ut av pakken :p

Duken er jo for å skåne bordet? Tror ikke jeg har sett en eneste ren aktivitetsduk i mitt liv annet enn rett ut av pakken :p
Ja, det kan man si, men det er jo rart det ikke finnes duker som ikke suger til seg alt. Vi fortsetter bare å bruke voksduken vår om det ikke finnes bedre alternativer, men tenkte å høre her først. Duken vår har en tendens til å bli liggende på også når vi ikke maler eller tegner, og sånn til vanlig hadde det jo vært kjekt om duken ikke hadde både makrell i tomat og diverse annet som ikke går av.

Voksduk fra panduro. Må ha en til hverdags og en som en ikke er redd for om en ikke vil ha flekker som ikke går vekk.

Vi har egen til flekker. Legges på hver gang det er noe. Pleier ikke å bruke duk til vanlig. Våre barn være drar det av og blir bare tull. Men har en julevoksduk som svigermor ikke ville ha og der setter til å med matflekker seg fast. Men duken til måling er bedre. Virker nesten som om måling duken som vi fikk av svigermor som er veldig gammel er bedre enn de nye. Men er mange forskjellige typer voksduker. Noen er bedre enn andre.

Ulike typer ja. Vi har en til bursdag, men festlig bursdagsmotiv. Der setter mat flekker. Pizzasaus setter beviselig oransje flekker. Menmen. Sånn er det bare har jeg bestemt.

Den vi har i jula er rød i bunnen, mens den til bursdag er hvit. Så om det setter flekker på den røde vet jeg faktisk ikke, synes ikke.

Til maling og sånt, like mye brukt til jord/planting, har vi en som aldri blir ren igjen

aktivitetsduker forblir nok sjelden rene og hele. Ser for meg voksduk er det beste :)

Back
Topp