• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Aktivitetsarmbånd

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Noen flere som bruker det? Hvor mange skritt går dere vanligvis en dag? En barnløs venninne ble overrasket og lurte på hva jeg hadde gjort når jeg hadde 12.000 skritt en kveld hun var her. Jeg hadde jo bare vært hjemme hele dagen:p Jeg tror 90% av mine skritt kommer av rydding/husarbeid/barn, jeg går jo konstant rundt her hjemme!

Jeg bruker det ikke nå, men held oktober og november ;)
Og gjennomsnittet mitt på de to månedene var 15000 skritt hver dag, jeg nådde også 30 minutter med aktivitet nesten hver dag.
Jeg går hjemme med tre barn :p hihi

Prøver å få til 10 000 hver dag. Er arbeidsløs og lillemor går i barnehage, så det blir alt for mye stillesitting. Så det meste av mine skritt er fra turer.

Lenge siden jeg har hatt det på for jeg fant ikke laderen etter vi flyttet. Pleide i alle fall å runde godt over 10000 hver dag. :)

Dom gravid med bekkenløsning, 3-5000 pr dag.

Vesentlig mer før, og blir nok mer når babyen er kommet

Oiij, dere går mye.
Jeg går 6-7000 skritt hver dag. Stillesittende jobb. Målet mitt er 8000 skritt pr dag. Ikke alle dagene jeg klarer det.
Har jo enkelte dager da jeg er på 10-13000 skritt.

Jeg prøver å få opp skrittmengden, men mørketid, regn og vind, gjør det godt å vøre inne når hjem fra jobb :p

Jeg prøver på 10.000 til dagen..det er målet, men ikke alltid det går :p

På en vanlig dag blir det rundt 15000.

Jeg har og går alt fra 8000 - 14000 skritt om dagen :) Minst når jeg er hjemme og mest når jeg er på jobb :)

Har skritteller på mobilen jeg, før jeg ble gravid og fikk bekkenløsning lå jeg på min 15 000 skritt daglig, litt mindre på fridager. Rekorden er 29 000 skritt på en arbeidsdag :) nå derimot blir det sjelden over 5000 skritt, gleder meg til mageboeren kommer ut og jeg forhåpentligvis blir bedre i bekkenet!

Oiij, dere går mye.
Jeg går 6-7000 skritt hver dag. Stillesittende jobb. Målet mitt er 8000 skritt pr dag. Ikke alle dagene jeg klarer det.
Har jo enkelte dager da jeg er på 10-13000 skritt.

Jeg prøver å få opp skrittmengden, men mørketid, regn og vind, gjør det godt å vøre inne når hjem fra jobb :p
Jeg er nok også på ditt nivå. Eller altså før jeg fikk bekkenløsning

Da jeg brukte det på frokostvaktene hadde jeg nesten 10000 skritt før kl 10:p men nå når jeg ikke jobber blir det nok mindre. Skulle prøvd igjen kanskje!

Den siste uken har det vært ca 3000 skritt pr. dag.

Og gjennomsnitt 4 timer søvn hver natt.

Pleier å mellom 10.000 og 20.000 etter endt dag. Frisør jobben gir meg noen skritt :)

Back
Topp