Aktiviteter

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Lurer bare på om barna deres har begynt med noen aktiviteter på ettermiddagen? Finnes jo så mange tilbud. Frida har gått noen uker på barnegospel og elsker det. Har ikke lyst til at hun skal være med på for mye og venter heller med andre ting til hun begynner å snakke om det selv.
 
Ikke enda.
Ha lyst å melde han på dansing for han elsker å danse og er full i energi..
 
Ikke begynt med noe her. Det er 1,5 mil til nærmeste senter med aktiviteter, og siden han ofte sovner på vei heim fra barnehagen og kveldene er korte nok som det er, så tror jeg vi venter ei stund med det. Iallefall hvis han ikke begynner å snakke om noe selv.
 
ORIGINAL: Jane2

Ikke begynt med noe her. Det er 1,5 mil til nærmeste senter med aktiviteter, og siden han ofte sovner på vei heim fra barnehagen og kveldene er korte nok som det er, så tror jeg vi venter ei stund med det. Iallefall hvis han ikke begynner å snakke om noe selv.

 
Aktiviteten Frida er med på ligger bare 5 min unna, så vi er heldige sånn. Vi har alltid fått høre fra barnehagen at hun elsker å synge og hun gjør det hele tiden hjemme. Hadde bare lyst å se om hun ville være med på barnegospel. Når vi kommer er  det oppstart med sang, da må foreldrene gå ut. Vi samles på kjøkkenet og prater. Veldig sosialt for oss også. Etter en halv time til 3 kvarter er det sang, så leketid og frukt, tilslutt avslutningssang. Ja, ettermiddagene er korte, men jeg synes det er litt moro at hun får treffe litt andre unger enn de i barnehagen. Dette er også en mamma og Frida dag[:D] 
 
Matilde går på gymlek/idrettsskole 1 kveld i uka. jeg er med som trener selv, så det er jo veldg greit [:)] Er på en skole som ligger 10 min unna å gå. Er litt stress av og til når man kommer hjem fra jobb og må nesten rett ut igjen, så blir nok en stund til hun får være med på noe mer [8D]
 
barneturn her, mn det er  kun 10 ganger og så venter vi med aktiviteter til han skal starte på skolen. er pes å ha slikt på ettermiddagene, skal jo være litt koselig og da!!
 
Her må dei vere 5 år for sånne aktiviteter..
Men kunne tenkt meg å ha han inn på noe sang opplegg, for han liker så godt å synge..
 
Her går snuppa på turn en gang i uka. Hun synes det er kjempe stas. Det er mange muligheter her, men vi valgte å la henne få lov til noe fysisk. Hun har så mye energi, så det er greit for henne å bare få løpe litt!
 
Turning 1 gang i uka. Det store høydepunktet.[;)] Nå øves det til oppvisning i november.
 
Back
Topp