Aktiviteter

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er dere med på noen aktiviteter for baby?

Har nettopp meldt vesla på babysvømming. Det er rett før dagsoving nr 2 så håper sambo kan kjøre oss og så kan jeg gå laaaang tur tilbake :)

Fikk nettopp lapp i posten om babysang. Meldte henne egentlig på i vår men siden hun var så ustabil nyttet det ikke. Kunne godt begynt nå men de har flyttet det fra fredag til torsdag så nå krasjer det med svømming. Men tror det skal være et annet tilbud her også fra frelsesarmeen.

Det er babycafe gratis hver mandag - tenkte å begynne å gå der nå når hun har blitt så stor at hun har glede av å se andre babyer. De har sangstund hver dag styrt av førskolelærer og lunsj og så kommer hs og fysioterapeut innom innimellom. Åpen barnehage også men det er hun for liten til men etterhvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her starter vi med babysvømming i slutten måneden. Skal også på babysang med den lille fra høsten av, er førskolelærer som styrer greien der også, så vi felles lunsj på slutten av dagen..

Ellers har jeg utrolig mange rundt meg med jevnaldrene babyer, så vi treffes ofte. Vi går turer, spiser lunsj, leker og prater.. Kjempe kjekt :)

Har ikke lyst å være med på for mye, da den travle hverdagen kommer tids nok :(

Er dessverre ikke med på noe og nå skal jeg på skole på dagtid og ser ikke for meg håvard dra på hverken babysvømming eller babysang :p

Februar-14 mamma <3

Er dessverre ikke med på noe og nå skal jeg på skole på dagtid og ser ikke for meg håvard dra på hverken babysvømming eller babysang :p

Februar-14 mamma <3

Her er babysvømming om ettermiddagen.. Starter klokken 16.00, så både jeg og pappen skal :)

• Liker
Reactions: BMC
Her er babysvømming om ettermiddagen.. Starter klokken 16.00, så både jeg og pappen skal :)
Vet faktisk ikke om d er babysvømmibg her, bør kanskje sjekke det! Pappan hater bading, så får neppe han med :p

Februar-14 mamma <3

Vet faktisk ikke om d er babysvømmibg her, bør kanskje sjekke det! Pappan hater bading, så får neppe han med :p

Februar-14 mamma <3

Mini stor trives i basseng, så gleder meg til oppstart! Sikkert ikke dumt å undersøke..
Men da må en av dere like bading ;) Her er det lange vente lister for å komme med, vi var heldig! Sendte søknad når mini var en uke gammel..

En venninne søkte og fikk ikke plass... :/

Jeg og lillegutt begynner på babysang i slutten av denne mnd, gleder meg til det! Lillegutt elsker når vi synger for han så er sikker på at han kommer til å like det :)

Lillegutt 5/3-14 <3

• Liker
Begynner på babysvømming og babysang i slutten av måneden.. Gleder meg til å komme ut på aktiviteter :)

• Liker
Vi kommer til å gå i åpen barnehage 1-2 ganger i uka, så er det trilleturer med DNT, og så har jeg kjøpt klippekort til svømmehallen. Babysvømmingen var samtidig som åpen barnehage, dumt at det er flere ting samme dag.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi starter på babysvømming om to uker :) Ellers er vi på barseltreff med mødre og babyer minst en gang i uka. Er så heldig å være med i to barselgrupper :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Babysvømming, babysang og barselgruppe:) vi er 8 stk i barselgruppen og treffes hver/annenhver uke:) i tillegg er bestevenninnen min også hjemme i permisjon:)

Celia 11.01.14

Jeg gikk på barselyoga, 10 ukers kurs. Var vel kanskje mest for meg, men det var opplæring i bæretøy og noen øvelser hvor baby var med. :)

Og barselgruppe da! En privat en gang i uka, og med jenter fra helsestasjonen innimellom. Kjempekoselig!

Starter med babysvømming igjen om to uker :-) og så håper jeg vi kommer oss på babysang i kirken utover :-) har ikke fått barselgruppe så håper jeg kan bli kjent med andre med barn på samme alder :-)

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen

Dere som har vært på babysvømming tidligere, hvordan var det? trives barna deres i vann?

Er dere med på noen aktiviteter for baby?

Har nettopp meldt vesla på babysvømming. Det er rett før dagsoving nr 2 så håper sambo kan kjøre oss og så kan jeg gå laaaang tur tilbake :)

Fikk nettopp lapp i posten om babysang. Meldte henne egentlig på i vår men siden hun var så ustabil nyttet det ikke. Kunne godt begynt nå men de har flyttet det fra fredag til torsdag så nå krasjer det med svømming. Men tror det skal være et annet tilbud her også fra frelsesarmeen.

Det er babycafe gratis hver mandag - tenkte å begynne å gå der nå når hun har blitt så stor at hun har glede av å se andre babyer. De har sangstund hver dag styrt av førskolelærer og lunsj og så kommer hs og fysioterapeut innom innimellom. Åpen barnehage også men det er hun for liten til men etterhvert :)

Hvor er det babycafe?

Her er det noe hver dag.
Babysvømming, barselyoga (to ganger i uka), barselgruppe, babysang (av og til) og fast trille tur med venninne.

Dere som har vært på babysvømming tidligere, hvordan var det? trives barna deres i vann?

Begynte da hun var tre mnd og hun liker det veldig godt. Fortsett på et kurs nå som går helt til desember.

Tror vi muligens skal begynne på noe mor og barn trening også :) kjenner jeg har behov for å begynne å trene litt skikkelig igjen nå! :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Vi begynner på babysvømming om en måned. Vurderer babysang også, for hun elsker å bli sunget for. Åpen barnehage drøyer jeg med til hun er litt større og kan bevege seg litt, gjerne krype, så hun kan komme til-fra de barna hun vil selv. I tillegg har vi barselgruppa. Kjenner at jeg ikke liker å ha for mye fast, som regel er det nok for meg å trille tur, gjøre husarbeid og slappe av i sofaen når jeg kan. Tenker at både babysang og åpen barnehage blir kjekt når hun trenger mer aktivisering og har litt utbytte av å se andre barn :)

Vi begynner på babysvømming om en måned. Vurderer babysang også, for hun elsker å bli sunget for. Åpen barnehage drøyer jeg med til hun er litt større og kan bevege seg litt, gjerne krype, så hun kan komme til-fra de barna hun vil selv. I tillegg har vi barselgruppa. Kjenner at jeg ikke liker å ha for mye fast, som regel er det nok for meg å trille tur, gjøre husarbeid og slappe av i sofaen når jeg kan. Tenker at både babysang og åpen barnehage blir kjekt når hun trenger mer aktivisering og har litt utbytte av å se andre barn :)

Enig med deg, liker heller ikke å ha for mye fast. Synes det er herlig å bare være hjemme også :)

Back
Topp