Aktiviteter i permisjon

Imponerende, skjønner ikke dere som får til så mye. Jeg får knapt spist og drukket selv.

Høres nok heller ut som jeg gjør mye tror jeg :dead: synes dagene er lange selv om jeg prøver å få tiden til å gå hehe

Man baker jo ikke hver dag, men når frøkna først sover så liker jeg å få unna litt ting :) Har hatt ei litta frøken som har vært nesten utrøstelig de førte ukene frem til vi fant ut at hun hadde melkeallergi. Så det har gått mye i trilleturer hvor det har vært nesten den eneste måten å få henne til å sovne på, og da har hun gjerne sovet litt i vognen når jeg gjør andre ting :)

Ellers veldig viktig å inkludere far når han er hjemme, det er ikke bare vi mammene som skal ha ansvaret for babyen tross for at vi er hjemme i permisjon. Man trenger litt egentid også <3 tror vi kvinner velger å ta alt for mye av ansvaret for babyen noen ganger :)

Last edited:
Samme her :rolleyes:. Da lille var 2 uker kom vi oss tur retur postkassen, hehe. Nå som han er 3,5 uker klarer vi en litt lengre trilletur pr dag, men det går på bekostning av alt annet. Samboer må tidvis mate meg. Har så langt bidratt til huslige plikter ved å gå ut med en eneste søppelpose. Men pappaen får til gjengjeld sove hele natten, pluss at han får «koblet av» på jobb. Baby vil helst være hos meg/puppen enn så lenge... :hilarious:

Vi har funnet ut at vippestol er veldig fint å bruke når resten av familien skal spise middag :) Da får man koblet av littegran:)

Back
Topp